Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ben je introvert of extravert?

Gestart door myra, november 15, 2005, 10:20:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


Ereinion

Oh, maar bij de Viva ben ik ook geband. Daar is niet zoveel voor nodig.  :schater:

Als je een keer impulsief reageerd is daar niet zo veel mis mee. En als je na die tijd vind dat het niet zo netjes was, kun je dat toch gewoon ook zeggen en rechtzetten? Ik vind dat juist sterk als iemand dat doet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ben jij geband bij de Viva ?  :rollol: Was je niet genoeg 'bloemetje..bloemetje..bloemetje' ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik mocht geen reklame maken voor Aven. Kreeg niet eens een waarschuwing. En het enige wat ik vroeg was hoe de mensen daar over aseksualiteit dachten, wat ik ook echt wilde weten. Maar ze geloofden me niet.  ::) In hun ogen was ik een spammer, denk ik.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Brummetje

#95
Hey, ik heb ook een topic geopend van aseksualiteit en volgens mij ook de link naar hier gezet!

*Gaat het gelijk ff controleren* Nee dat was Clotho die dat deed.

Ereinion

Clotho...

Nou ja, iets in de toon van mijn postje beviel hun blijkbaar niet. En omdat ik meteen een aantal mensen over mij heenkreeg... Ik geloof niet dat ik mijn bedoelingen goed kon duidelijk maken, omdat er al meteen een mening over me gevormd was. Wel fijn dat iemand anders het wel gelukt is.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.