Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

 :klap:

Wat ga je daar doen? Reizen en/of werken en/of studeren?

myra

wordt zeker een bijzondere ervaring! Zou je dan in januari vertrekken?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Januari is wel de planning! Ik ga daar aan de slag als au pair. Ik moet alleen nog groen licht krijgen van een familie en dan ga ik! Heb er helemaal zin in!

En natuurlijk ga ik daar ook lekker rondkijken/ reizen als ik de tijd en het geld heb! Yeah!

Dutchamoeba

Hopelijk verdien je goed met je werk als au pair!

Lama

Beter dan wat ik hier verdien. Hier kan ik elke maand net rondkomen, daar worden alle kosten voor je betaald. Wat je nog als zakgeld krijgt is dan voor de leuke dingen. In mijn geval zal dat rond de 200 dollar per week zijn wat ik vrij kan besteden. Dus dat verdient wel goed ja!

ezeltje

Amaai tof, kzou het niet durven zo helemaal alleen  :klap:. Maar ik wens je het beste en laat ons wat weten via het forum hoe het er is.

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Wat goed, dat wordt vast een groot avontuur  :klap:
Moeten we dan een topic aanmaken getiteld: Lama in Australië?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 :klap: :klap: :klap: :klap:

Schiet je dan wat kangaroevlees voor mij ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama

@ Jovi: Dat kan natuurlijk. Maar je kunt ook gewoon mijn weblog volgen! Als je dat wilt stuur even een pm. Dan stuur ik je het adres door!

@ Peter: Neej, kangaroos zijn minder lekker dan dat ze mooi zijn om te zien. Dus lekker laten rondhuppelen die beestjes!

Zonnekind

Super! Mijn neef heeft dat ook ooit gedaan een jaar in Australië. Hij vond dat echt geweldig dus ik ben er zeker van dat jij ook een geweldige tijd gaat hebben.
En hopelijk valt de familie waar je terecht komt ook goed mee.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Lama

Dat laatste hoop ik ook. Maar zo niet dan zoeken we natuurlijk gewoon verder!

Dutchamoeba


Lama