Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zonnekind

Das logisch dat jij op die pagina komt, bij mij is dat ingesteld dat het eerst op pagina's uit België zoekt uiteraard :D
Dat bhv systeem kennen wij hier niet, das blijkbaar typisch voor Nederland.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ciara

Lol, dat wist ik niet, weer wat geleerd :D

Lama

Ach ja, in Nederland zijn we een beetje hyper als het op veiligheid aankomt wat betreft ongelukken. Trouwens, het meeste komt erop neer dat het vooral op papier in orde moet zijn, maar ik heb ooit ook eens een EHBO cursus gehad. Dat staat op papier heel erg leuk, maar als er iets gebeurd moet je niet meer bij mij zijn. Dat is al zolang geleden. Naast dat de regels daarvoor al verandert zijn.

Trouwens ik weet nog bij het reanimeren was er een liedje in je hoofd dat je kon zingen om de snelheid van reanimatie te bepalen. Dat was wel komisch, ga je zingen bij het reanimeren. Maar volgens mij is dat liedje ook al verandert, omdat hij net te snel ging, haha. Ach, het maakt de paniek wel minder groot misschien, als je zingend gaat reanimeren. Ciara, heb je dat liedje ook gehad? Of is dat weer ouderwets?

Ereinion

Staying alive is dat. Maar het tempo van de reanimaties is omhoog gegaan, dus ik weet niet of het nog klopt.

Je EHBO-diploma zal niet meer geldig zijn. Dan moet je toch echt herhalingen doen.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Herhalingen zijn wel nuttig ja en nodig om je EHBO-er te mogen noemen, maar als er niemand in de buurt is, komt je kennis wel boven en handel je wel, ook al is je papiertje niet meer geldig...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Citaat van: Lama op juli 18, 2011, 11:16:11 PM
Trouwens ik weet nog bij het reanimeren was er een liedje in je hoofd dat je kon zingen om de snelheid van reanimatie te bepalen. Dat was wel komisch, ga je zingen bij het reanimeren. Maar volgens mij is dat liedje ook al verandert, omdat hij net te snel ging, haha. Ach, het maakt de paniek wel minder groot misschien, als je zingend gaat reanimeren. Ciara, heb je dat liedje ook gehad? Of is dat weer ouderwets?
Tegenwoordig kan je ook verzoeknummers aanvragen  :schater:

Ciara

Nee wij hebben geen liedje gehad, ik weet alleen dat het nu sneller is, en per september gaan er ook weer dingen veranderen. Om je BHV en/of EHBO geldig te houden moet je ieder jaar op herhalings cursus. Voor mij wordt dat gewoon vanuit het bedrijf geregeld, dus lekker makkelijk.

Lama

Bij mij helaas niet. Was ook geen officiele erkende cursus die ik heb gehad hoor. Dat kreeg ik toen, omdat ik onder andere met mensen met epilepsie ging werken. Maar dat doe ik allang niet meer.

Ciara

Bij deze ook een filmpje van het amazone project:

http://www.youtube.com/watch?v=8pL6TmoPbws

Ik heb besloten dat ik voortaan gewoon mn haar vast doe, want het verbergt wel heel vaak mijn gezicht :p

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Lama

hahaha, beide geweldige filmpjes. Ik zie het al voor me, iemand die dood neervalt en de rest die de disco-dans doet. Eeeuhm....

Trouwens, leuke die amazones zeg! Zou zo mee willen doen!

Ereinion

Leuk, Ciara. Als je je gezicht wel ziet, zijn je uitdrukkingen trouwens erg overtuigend.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Ciara op juli 22, 2011, 03:03:54 AM
Bij deze ook een filmpje van het amazone project:

http://www.youtube.com/watch?v=8pL6TmoPbws

Ik heb besloten dat ik voortaan gewoon mn haar vast doe, want het verbergt wel heel vaak mijn gezicht :p

Mooi filmpje !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama

... ik een visum heb geregeld om voor een jaar naar Australië te vertrekken! Helemaal zelf geregeld en uitgezocht! Woehoe!