Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riveva

Ik ontdekte een tijdje geleden een min of meer "dating site" ,speciaal bedoeld voor asexuele mensen.
Ik heb er zelf een oproepje op gezet in de hoop eens wat contacten op te doen ,met" lotgenoten ",om het zo maar even te noemen.
Misschien ook een ideetje voor andere gebruikers hier bij AVEN...????
Hun adres is :  www.asexualove.net

Groetjes ,Riveva. :wave:

Sismo

Ik geloof dat het al eens eerder ergens gepost was, maar toch fijn!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Bedankt Riveva!

Hopelijk krijg je veel reacties.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Bedankt! Ik denk dat je wel een stukje  :cake: hebt verdiend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Hoort dit onderwerp wel in dit board?

En als ik er toch ben... Ik heb geprobeerd het gescande artikel van Yes hier te plaatsten maar het lukt inderdaad niet. Iets met bijlagen, krijg ik een foutmelding. Heeft Chibi ooit al onderzocht waar het aan ligt?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Volgens mij heeft hij David J hierover gemaild, want hij kon er zelf niets aan doen.

En wat dit onderwerp betreft, je hebt gelijk, ik zal het meteen verplaatsen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

albie

is die site ook in het nederlands?? stukje taart voor iedereen :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Jovi_Hobbes

Volgens mij is het internationaal.
O, zo te zien werkt het ook niet eens meer...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben er uiteindelijk ook niet aan begonnen. Dat soort daten is niks voor mij...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Nee, deze datingsite vind ik wél leuk. :klap:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

link werkt dus niet(meer)
op zich wel een goed plan hoor zoiets, maar ik weet niet of het iets zou zijn voor mij
maar wie weet ook wel............alleen is tenslotte ook maar alleen zeg maar............. ::)

Jovi_Hobbes

Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant heb ik wel wat vragen bij datingsites, maar aan de andere kant heb je als aseksueel natuurlijk veel minder kans om een andere aseksueel tegen het lijf te lopen, dus wat dat betreft is zoiets dan toch wel weer nuttig.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik vind de naam dating wat ongelukkig gekozen. Ik denk dat weinig aseksuelen dat woord graag horen. Contactsite voor aseksuelen lijkt me een betere benaming. Dan kun je rustig mensen leren kennen, zonder relationele druk.

He wacht eens, was dit ook niet zo'n contactsite? :)

bebe

haha ja nu je  het zegt myra,haha :klap: