Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik ben het dubbel met je eens Myra  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


petra1963

Hij functioneert voor een deel van de deelnemers/ sters in ieder geval wel als zodanig... En goed !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Ereinion

Ik zou ook niet goed met mezelf kunnen omgaan, denk ik.  :D

En als hetero ben je zelf al heel snel niet je type natuurlijk.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: loganmanticore op januari 27, 2008, 10:55:23 PM
ik denk dat ik mezelf maar moet gaan clonen...... zou wel ideaal zijn. dezelfde dingen die je leuk vindt.... alleen zou ik niet snel met mezelf uitgaan want ik ben niet echt mijn type :schater: :rollol:

Mmm, eigenlijk zitten er natuurlijk ook wel voordelen aan met jezelf uitgaan. Je weet van te voren al wat de ander wel en iet leuk vindt en je bent al gewend om met die persoon opgescheept te zitten wat dat zit je al je hele leven  :schater:

Trouwens leuk dat je er weer bent Logan  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik vraag me af of ik dan iets nieuws aan mezelf te vertellen heb  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Kan je toch vragen: En, hoe was jouw dag vandaag? Nog wat leuks meegemaakt? :rollol:

Ereinion

Voordeel is wel dat je precies weet wanneer je rot in je vel zit of jezelf met rust moet laten.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

En dat je precies weet, hoe je jezelf weer moet opvrolijken? :-\

Ereinion

Dat ook ja. Is toch een voordeel? Soms kan iemand net verkeerd reageren, maar bij jezelf zal dat niet zo snel voorkomen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.