Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Endometriose

Gestart door Zonnekind, maart 10, 2007, 09:57:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ik hoop het nooit mee te maken. Maar als ik ooit respectloos behandelt wordt door zo'n iemand ben ik per direct weg. Daar kan ik echt dan niet tegen. Bloot ben je vaak sowieso vrij kwetsbaar.
Maar zijn hele hand. Ik hoop voor je dat het een klein mannetje was... :-\

Zonnekind

Ik ken het ook niet maar het klinkt idd niet goed. Maar ik zou mijn dokter niet kunnen missen hoor. Hij voelde langs binnenin aan mijn eierstokken blijkbaar... ok, dat was niet echt fijn maar ik veronderstel dat hij klem geraakte wanneer ik opgespannen was ::) Ach, ik kan er nu wel om lachen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Echt ? Want het blijft toch naar... :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Even terug over endometriose. Ik ben gisteren naar de gynaecoloog geweest en ik heb helemaal geen endometriose! :D :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Geweldig, Zonnekind !  :klap: Dat is vast een hele zorg minder !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra


pinky

Inderdaad! Neem er een  :cake: op van mij!
  :knuffel:

Zonnekind

Oh, met veel plezier, dank u wel :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Dit is wel heel maf....Een vriendin van me heeft vandaag een kijkoperatie gehad omdat het maar niet lukt om zwanger te worden. Net sms-te ze dat ze morgen weer naar huis mag en dat ze geconstateerd hebben dat ze endometriose heeft..... Waar ken ik dat van, dacht ik... Hier dus van!
Ze zal de molen van IVF in moeten... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dat is erg vervelend, maar misschien is het een opluchting dat ze nu een stapje verder kunnen gaan?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ja, nu weet ze tenminste waardoor het komt dat ze nog niet zwanger is. Hopelijk lukt het snel met IVF, wat ook niet makkelijk zal zijn, want haar man zit op de vaart en is vaak weken aan een stuk in het buitenland.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Echt naar als mensen die zo graag kinderen willen ze niet kunnen krijgen  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)