Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Endometriose

Gestart door Zonnekind, maart 10, 2007, 09:57:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Je lijkt wel eens mens  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Oh nee, wat een afront! :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Little_Lady

Ik had ook altijd helse pijnen tijdens mijn menstruatie, maar sinds ik de pil ben gaan slikken, gaat het een stuk beter. Maar pijn bij pogingen tot seks heb ik altijd gehad, ook een van de redenen dat ik ervanaf zie :-[

Ereinion

Misschien is dit dan iets voor je om uit te zoeken?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

nee kan mij er ni me identificeren:P

maar kzou mij zowiezo al ni door een geanecoloog laten onderzoeken hoor... kdoe het bij mijzelf nog ni, laat staan iemand anders die langs ondere aan mijn lijf gaat zitte prutse..
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

myra

#21
Ik heb ook wel veel pijn en ongemak tijdens mijn menstruatie. Waar zit die pijn dan vooral, zonnekind? Bij mij is het niet alleen in mijn onderbuik, maar ook mijn voeten en benen doen dan pijn. De kniegewrichten voelen dan vrij zwak en pijnlijk aan.

En net als Ann zie ik een gynaecologisch onderzoek helemaal niet zitten. Denk niet dat ik dat zou kunnen verdragen... :(

Jovi_Hobbes

Ik zou dat denk ik ook wel als een soort van inbreuk ervaren. Liever dus niet als het niet nodig is  :-\

Myra, over wat jij schrijft over je knie gewrichten heb ik laatst gelezen dat onder invloed van je mesntuatiecyclus je banden en pezen verweken. Klinkt eng, maar het schijnt normaal te zijn. Ik kan me voorstellen dat je daar dus pijn door kunt voelen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

ja idd, bij mij is het een veel voorkomend symptoom. Ik heb dan meer de neiging om te gaan zitten of ergens tegenaan te leunen. ;)

Jovi_Hobbes

Het lijkt me wel vervelend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Wat gaan jullie dan doen als je straks op de leeftijd bent dat je een onderzoek ivm de baarmoederkanker moet laten doen? Of hoeft het niet als je geen kinderen hebt? Dat weet ik eigenlijk niet...  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

Het is aan jou of je daaraan meedoet. Het is echt niet verplicht! Toch? Trouwens, misschien dat je bij de huisarts kunt vragen of er ook nog andere oplossingen zijn. Echo's, bloedprikken etc. Zal toch ook wel kunnen?

Stev

Ik heb al 2 gehad...  :pinguin:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Wat ik vanuit mijn werk weet, is dat bij mensen die nooit seksueel actief zijn, de kans op baarmoederhalskanker uiterst klein is!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Sismo op april 01, 2007, 09:53:19 PM
Wat ik vanuit mijn werk weet, is dat bij mensen die nooit seksueel actief zijn, de kans op baarmoederhalskanker uiterst klein is!

waaruit blijkt dat aseksueel zijn ook voordelen heeft!