Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fanclub van Jovi Hobbes

Gestart door Sismo, maart 07, 2007, 12:22:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Nou Gefeliciteerd. Misschien dat ik beter hier mijn berichtje had kunnen zetten, maar geniet lekker van je eigen Fanclub. Nu kun je altijd al je verhalen kwijt die je maar kwijt wilt! Dat is fijn. Want goed of slecht in een fanclub wil iedereen alles weten wat er gebeurt, maar hoef je het niet te zeggen als je het niet wilt. Fijn he? Dusseh een lekker groot stuk  :cake: voor jou om het te vieren!  :knuffel:

Sismo

Ik geloof niet dat Jovi haar eigen fanclub al ontdekt heeft.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha, zullen we kijken hoe lang dat gaat duren? Ik ben wel benieuwd!

Jovi_Hobbes

GEVONDEN!!!!

En nu snap ik SIsmo's pm ook  :banghead:

Wauw, mijn eerste echte eigen fanclub. Leuk hoor! Jullie zijn lief  :knuffel:
Zal ik dan maar beginnen met mezelf voor te stellen?
Ik ben Jovi en ik ben aseksueel  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Hé nu begin je me nog uit te lachen ook!  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Oké, nu ik een officiële fanclub heb willen jullie vast alles van mij weten, zoals wat de kleur van mijn sokken is enzo. Brand dus maar los (niet dat ik overal antwoord op ga geven natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen   >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Eh.. wat eet je het liefst ? Wat is je lievelingskleur ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

wat voor een stipjes vind je het leukst?