Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

aseksuele films

Gestart door myra, november 06, 2005, 10:01:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Kent er iemand films waarin de relatie tussen twee mensen wordt uitgewerkt zonder dat ze noodzakelijk het bed moeten induiken?

Ik vind 'Lost in Translation' een goed voorbeeld. Deze film gaat over een jonge pasgetrouwde vrouw, die vaak alleen is omdat haar man het te druk heeft, en een oudere acteur die elkaar ontmoeten in Japan. Ze amuseren zich samen, de sfeer is erg romantisch geladen, maar surprise, surprise, want het is een amerikaanse film  :schater: Je ziet ze nooit seks hebben! Op een gegeven moment liggen ze, beiden aangekleed naast elkaar in bed, ze knuffelen elkaar dan, maar daar blijft het ook bij. Een emotioneel diepgaande film volgens mij!

Kent iemand er nog andere? :wave:


TBW

De Harry Potter films

:rollol:

PS nog nooit gezien trouwens;

myra

ja en alle disneyfilms zijn ook nog onschuldig.

oh en Lord of the rings was ook zonder seksscenes! :klap:

TBW

Maar wel enkele mooie scenes tussen Aragorn en Arwen...

Cartoons!

myra

Citaat van: TheBlackWatch op november 06, 2005, 11:22:12 AM
Maar wel enkele mooie scenes tussen Aragorn en Arwen...



ja heel romantisch maar toch niet echt seksueel he

TBW

Saving private Ryan.

King Arthur (?).

Wallace and Grommit.

Corps Bride.




myra

dead man walking : een band die ontstaat tussen een terdoodveroordeelde en een non. Hij zou wel iets anders willen wss, maar ja, er zijn tralies tussen hen he :schater:

Knoddepropje

Die heb ik ook gezien ja! Vond het wel een aangrijpende film moet ik zeggen...

TBW

The Others...

Een wel zéér sterke film...

Knoddepropje

is dat zo? ik heb m nooit gezien moet ik zeggen. Misschien toch maar eens proberen.
Corps Bride: Is die leuk?

TBW


Tempesta

The Shawshank Redemption. Prachtig verhaal over de vriendschap tussen twee langzittende gedetineerden. Onhollywoods mooi. Geloof dat die laatst eens verkozen is tot de meest Oscarwaardige film die nooit een Oscar gehad heeft.

Tempesta

Citaat van: TheBlackWatch op november 06, 2005, 10:24:07 AM
De Harry Potter films

Geen seks, maar verder wel zoenscenes e.d., in de nieuwe film en in alle verdere boeken. Helaas :(.

myra

Citaat van: Tempesta op november 17, 2005, 02:38:27 PM
The Shawshank Redemption. Prachtig verhaal over de vriendschap tussen twee langzittende gedetineerden. Onhollywoods mooi. Geloof dat die laatst eens verkozen is tot de meest Oscarwaardige film die nooit een Oscar gehad heeft.

Die moet ik nog altijd eens zien, heb gehoord dat die idd de moeite waard is!

Sammy

Citaat van: myra op november 18, 2005, 09:49:12 AM

Die moet ik nog altijd eens zien, heb gehoord dat die idd de moeite waard is!

Yep, een van de weinige films waarvan ik nog niemand hem niet goed heb weten vinden! Dus niet enkel sterk, maar ook op geen mogelijk subjectieve punten zwak.

Mijn all time favourite: Grave of the Fireflies (Hotaru no Haka in 't fonetisch Japans).


Prachtig verhaal over een jongen die voor z'n klein zusje moet zorgen in Japan '45.
Traantjes  :78: