|
Knoddepropje
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: November 08, 2005, 09:09:13 » |
|
Goh, weer wat geleerd, bilirubine dus, sorry voor de eerdere spelfout hoor. Lijkt me lastig als je daar zo lang voor plat moet. Heb je dan ook pijn? Ik hoop dat je overigens niet boos op me bent, want echt, zoals gezegd, ik bedoelde het niet rot, t is meer bezorgdheid om maar zo te zeggen.... Nogmaals mijn exuus....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TBW
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: November 08, 2005, 09:16:13 » |
|
Waaaaaat? Een boze TBW? Nog nooit meegemaakt! Ik ben uiterst aardig, en zou nog geen vlieg kwaad doen! (tenzij ze in m'n mond vliegt - hatelijk trouwens) Het is helemaal geen ernstige ziekte, velen hebben het zelfs zonder er maar ooit last van te hebben. Mocht je het aan een dokter zeggen, dan zou die je wschnlk uitlachen, zo'n ietsiepietsie ziekjes dat ik ben  . Excuses dus niet aanvaard, want je moest ze 'n eens niet aanbieden  . Knoddepropje:  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Knoddepropje
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: November 08, 2005, 11:30:37 » |
|
Dank je wel TBW..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tempesta
The Atrix Has You

|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: November 17, 2005, 04:03:11 » |
|
Wow, 3 pagina's post in 11 dagen  . Ik vond geen enkele alcoholische drank lekker, dus ben er op een gegeven moment maar helemaal mee gestopt. Nu drink ik cola, melk, koffie, soms thee, fruitsapjes-met-koolzuurgas (Spa & Fruit, voor de kenners) en water. En is iedereen blij met me omdat ik nooit drink en een rijbewijs heb -> lang leve de BOB!!
|
|
|
|
|
|
Those who mind don't matter. Those who matter don't mind.
|
|
|
Sammy
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: November 27, 2005, 04:15:54 » |
|
Sammy was lang een sociale drinker, die overdreef met mate. Nu is Sammy is asociale drinker, die meestal maar een beetje overdrijft (context afhankelijk en zo..)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ahanna
Member

Quisque suae fortunae faber
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: Februari 14, 2009, 09:07:53 » |
|
Ik drink niet zoveel alcohol.  Van bier houd ik zowieso niet. De laatste keer dat ik alchol gedronken heb was op oud en nieuw. Wat ik wel drink is; thee (rooibos, blackcurrent, zuidvruchten en fruit en kruid zijn mijn favorieten), optimel (passievrucht), flevosap (appel of appel/peer) en andere sap ofzo. Ik ben niet heel erg van de prik en helemaal niet van de koffie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: Februari 15, 2009, 06:55:12 » |
|
Ik drink meestal gewoon water en soms wat alcohol om te proberen hoe het smaakt. Gemiddeld 1 keer per jaar is dat. Of minder....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter1963
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: Februari 22, 2009, 08:42:25 » |
|
Van alcohol lust ik eigenlijk alleen Bayleys..  Bier vind ik vreselijk vies, wijn lust ik meestal ook niet. Koffie drink ik heel weinig,en dan ook nog alleen met melk en suiker.Thee veel, en dan vooral Earl Grey en Lapsang Souchong.
|
|
|
|
|
|
less is more..
|
|
|
|
Ienepien
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: Februari 26, 2009, 12:25:36 » |
|
'n Portje op z'n tijd is ook heel lekker, hoor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Februari 26, 2009, 01:36:28 » |
|
Ik hoorde laatst dat de port van de Aldi het beste is (heb er zelf geen verstand van, ik vind ze allemaal VIES).
Vandaag wel grappig. Heb met een vriendin een warme chocomel gedronken om haar nieuwe baan te vieren. Vroeg de ober of we er wat rum in wilde. Dus zij zei ja. Was even 2,50 duurder. Oei! Was een dure chocomel! Dan ben ik ook genezen van mijn nieuwsgeirigheid naar wat er dan zo lekker aan is! Hahaha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albie
Gast
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: Augustus 09, 2009, 08:27:34 » |
|
Ik drink helemaal geen alcohol omdat ik t gewoon apsoluut niet lust!!!
Ik vind t zelfs ZO vies, dat ik bijvoorbeeld de toetjes laat staan als er alcohol in zit, zoals teramisoe, of rumrozijnen vla ofzo... echt dat vind ik zooooooooooooo vies!!!!
Roken en drugsgebruik doe ik ook al niet... Roken niet omdat ik wel betere dingen te doen heb, in die 5 minuten dat ik een peuk opsteek kan ik ook bijvoorbeeld euh... me spin eten geven, of weetikveel... en drugs niet omdat ik zwaar anti ben...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast