AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 22, 2013, 12:29:44                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email? Stuur dan een email met daarin de naam waarmee je je hebt ingeschreven naar de administrators: dutchaven @ mail.com. (zonder spaties rond de @). Voor alle overige vragen is PM de snelste weg!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Omlaag Print
Auteur Topic: ZEUR NIET ! ( Annie M.G. Schmidt)  (gelezen 14725 keer)
Sismo
AVEN Addict

« Antwoord #30 Gepost op: Januari 27, 2007, 08:13:48 »

Ik niet hoor..ik heb ooit eens "vergeten" om een vijvereendje te betalen...niet gepland, maar aan het eind van de kassa kwam ik erachter dat ie nog in mijn karretje lag. Ben toen stiekum heel snel doorgelopen. Dat eendje heeft me wel nog heel lang aangekeken, een echte illegale!  Grin

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #31 Gepost op: Januari 27, 2007, 09:49:27 »

Illegaal zijn is in NL nog niet verboden..

Het overkomt mij heel af en toe met een six-pack cola light. Die leg ik dan op de voetenplank van mijn scootmobiel. De rest van de boodschappen gaat voor in 't mandje. Het mandje haal ik dan leeg, de cola light vergeet ik. Ik heb wel eens gehad dat ik het thuis weer ontdenkte. Toen ben ik niet meer terug gegaan.. Het regende.... ( slechte smoes, he)

less is more..
Sismo
AVEN Addict

« Antwoord #32 Gepost op: Januari 27, 2007, 09:50:34 »

Best een goeie smoes! Je kunt ook té braaf zijn!  Grin

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #33 Gepost op: Januari 28, 2007, 04:24:14 »

Als ik iets echt heel erg per ongeluk zonder te betalen heb meegenomen zou ik waarschijnlijk ook niet meer terug en als mensen mij te veel teruggeven zeg ik dat wel (als ik het door heb!) maar als ze me dan niet willen geloven geef ik het tegenwoordig maar op. Heb ooit bijna 5 minuten staan ruzieën om een cassière ervan te overtuigen dat ze me echt te veel had teruggegeven. Dat was zo'n bizarre situatie dat ik daar geen zin meer in heb. Dus heel erg braaf met een grens!

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #34 Gepost op: Januari 28, 2007, 08:54:26 »

Ik ga niet snel terug als een kassiere iets niet heeft aangeslagen. Maar ik ga ook niet snel terug als ze iets twee keer heeft aangeslagen, dus dat heft elkaar dan weer op. Het ligt er wel een beetje aan wat het is en hoe de situatie was.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
pinky
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: Januari 28, 2007, 10:38:13 »

Tsja, als ze iets vergeet aan te slaan dan wil ik ook nog wel eens mijn mond houden. Dat ligt aan het bedrijf en de grote ervan. Als een buurtsupermarktje dat doet zeg ik het, als de AH dat doet dan niet. Net zoals ik bij de slager eerder iets zal zeggen als ik teveel terug krijg of t eweinig betaal dan bij de GAMMA ofzo. Dus ik ben ook zeker niet uberbraaf
peter1963
A Post-whore

« Antwoord #36 Gepost op: Januari 29, 2007, 01:30:06 »

Leuk om zo te lezen hoe ieder met zulke situaties omgaat !

less is more..
Stev
AVENger

« Antwoord #37 Gepost op: Januari 29, 2007, 09:59:21 »

Zo hebben we heel lang gehoopt dat onze provider niet in de gaten zou krijgen dat er geen extra bedrag voor draadloos modem in rekening werd gebracht (door ons netjes besteld maar een verkeerde gekregen met nog een heleboel ellende erbij dus hadden we echt geen zin om dat "extraatje" terug te geven). Helaas, hun administratie klopt wel want na 4 maanden stond het bedrag alsnog op de nota  Angry

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)
pinky
Gast
« Antwoord #38 Gepost op: Januari 30, 2007, 12:56:48 »

Nou ja zeg!!!
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #39 Gepost op: Januari 31, 2007, 10:14:12 »

Balen zeg!

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
peter1963
A Post-whore

« Antwoord #40 Gepost op: Februari 01, 2007, 05:36:10 »

Ja... Geezer

less is more..
Stev
AVENger

« Antwoord #41 Gepost op: Februari 02, 2007, 12:51:56 »

Uiteindelijk zijn we wel tevreden, hoor, ik begreep onlangs dat al die telefoon/internetpakketten nog steeds met de "kinderziektes" te maken hebben dus als je dat in acht neemt, gaat het nu prima.
Ik vond het gewoon grappig dat zo'n groot bedrijf dan alsnog in staat is om dat foutje terug te vinden? Eigenlijk wachtte ik daarop, snap je?  Evil

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)
peter1963
A Post-whore

« Antwoord #42 Gepost op: Februari 02, 2007, 10:23:22 »

Zouden ze ook zo goed zijn om een foutje terug te vinden als zij jou terug zouden moeten betalen ?  Rollol Ik bedoel maar... Tongue

less is more..
pinky
Gast
« Antwoord #43 Gepost op: Februari 02, 2007, 11:43:17 »

Nou ik kreeg laatst een brief van het VROM of ik mijn rekeningnummer wilde opsturen, omdat ik nog geld van ze tegoed had. Een paar weken later stond er €2,53 bijgeschreven op mijn rekening. Van het VROM... DE postzegels, envelopjes en de brief bij elkaar kosten zowat nog meer dan dat bedrag, maar toch... Grin
Sismo
AVEN Addict

« Antwoord #44 Gepost op: Februari 03, 2007, 12:04:36 »

Da's toch wel héél aardig!  Cheesy

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: