SoulDragon
Asexy

The dragon with a split personality
|
 |
« Gepost op: September 02, 2012, 09:50:08 » |
|
Ik vroeg me af hoe jullie ermee om gaan als je uit gaat en iemand vind je leuk. Poeier je ze gelijk af, er van uitgaande dat ze sexueel zijn? Of zeg je eerlijk waar het op staat, dat je niet van sex houdt? Al vind ik dat laatste een beetje "gevaarlijk", om het aan jan en allemaal maar zo te zeggen.
Hebben jullie hier ervaring mee?
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
* Yes knight, i long for dead, but also fear it. - Why, aside your misery, what's to loose? * My Soul.
|
|
|
FlowerPower
Asexy A-postle

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 02, 2012, 10:39:58 » |
|
Gho goede vraag! Ik heb hier niet echt ervaring mee. Hangt er ook een beetje vanaf denk ik hoe die persoon met je omgaat, maar ik denk dat ik over het algemeen die persoon gewoon direct duidelijk maak dat ik niet geïnteresseerd ben. Als hij doet alsof hij de enige echte man op aarde is wijs ik hem zo af! Iemand die denk dat de hele wereld om hem draait hoef ik zowieso niet in mijn leven. Wat ik ook vind, iemand die gewoon op je af komt omdat hij je leuk vind zonder dat hij je kent, komt naar je toe omdat hij je een 'lekker ding' vind. Zou ik dus ook helemaal niet op in gaan, want dan zou ik het gevoel hebben dat ik alleen maar goed ben als lustobject en dat hij mij alleen maar in bed wil krijgen! Ik ben nu eenmaal iemand die moeilijk te 'krijgen' is. Iemand die mij echt wil moet dat echt wel bewijzen dat hij mij accepteert zoals ik ben. Ben daar best wel moeilijk in (mss wel iets te moeilijk). Maar dat krijg je als je al lang verliefd bent op iemand die onbereikbaar is en waar je voor blijft vechten. Dan moet iemand anders echt wel kunnen bewijzen dat hij veel beter is dan de andere. Dadelijk zeggen dat ik niet van seks hou zou ik idd ook niet doen. Als je dan de verkeerde persoon voor je hebt die er van uitgaat dat hij je wel kan genezen ofzo...Dan geraak je er mss nooit nog vanaf. Mannen die ik niet ken vertrouw ik ook niet echt op seksueel vlak.
|
|
|
|
|
|
Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
|
|
|
Lizzie7
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 03, 2012, 12:13:50 » |
|
Goh, ik ben zelf toch niet het type dat iemand leert kennen als ik uitga en dan direct een relatie begin. Dus neen, ik zou het niet nodig vinden om iemand direct af te poeieren of het mee te delen, als je iemand leuk vindt na de eerste indruk spreek je toch gewoon nog een keertje af en als het dan klikt op alle andere relevante terreinen kun je er nog steeds op terugkomen, toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mimsel
Amoeba

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 03, 2012, 10:12:30 » |
|
Aan mij heb je niet echt iets want ik hem het namelijk NOOIT door als iemand mij leuk schijnt te vinden. Zelfs als iemand mij aanspreekt en daar duidelijk vanaf straalt dat hij mij leuk vind zie ik dat niet. Tot grote lol van mijn familie en vrienden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 04, 2012, 12:12:14 » |
|
Ik ben absoluut niet van dat hele gedoe in kroegen. Ik ga er enkel naartoe om lol te hebben.  Zelden 'last' van mensen die 'geintresseerd' zijn, en ik straal dan geloof ik altijd al snel uit dat ik geen interesse heb. Noemen van aseksualiteit is nergens voor nodig (hoewel ik er nooit een geheim van maak verder). Als ik nu 'dates' ga hebben met iemand dan meld ik het wel vrij snel, just to be clear. 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
SoulDragon
Asexy

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 04, 2012, 08:54:05 » |
|
Mensen leren kennen in de kroeg is ook niets voor mij, (in de kroeg waar ik kom zijn toch meestal van die ouwe lullen). Maar dan misschien iets meer herkenbaars...op castlefest?  Of als jij inderdaad iemand ziet die je erg leuk lijkt? Ik vind het sowieso al moeilijk om contact met mensen te leggen, en natuurlijk al helemaal iemand die mij leuk lijkt. Het meteen zeggen ga ik ook niet doen, maar het is ook zo jammer als je dan een paar keer hebt afgesproken om dan de bom te laten vallen, en waarschijnlijk te horen te krijgen dat het dan niet hoeft. hmm misschien een betere vraag dan; Heeft er hier iemand ervaring ermee dat je een nieuwe relatie aangaat met iemand, terwijl je zelf al weet dat je aseksueel bent? (en niet weet dat die ander dat ook is  )
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
* Yes knight, i long for dead, but also fear it. - Why, aside your misery, what's to loose? * My Soul.
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 04, 2012, 01:53:04 » |
|
Één keer gehad. Na een paar weken (paar keer gezien) verteld, ze reageerde wel nice.
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
mimsel
Amoeba

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 04, 2012, 04:31:55 » |
|
nee, sorry, nooit iets gehad met iemand, dus bij die vraag kan ik je niet helpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MarkA
Mitosis to the Max

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 04, 2012, 06:35:37 » |
|
Ik ga eigenlijk nooit uit 
|
|
|
|
|
|
Then, if you don't believe it all the magic is dead
|
|
|
Lizzie7
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: September 04, 2012, 07:26:01 » |
|
Niet echt, ik heb maar 2 serieuze relaties gehad en in de eerste had ik het zelf nog niet door (dacht ik dat ik nog niet rijp was of hem gewoon niet aantrekkelijk genoeg vond) en in de tweede heeft het ook nog effe geduurd voor ik besefte dat ik aseksueel was, dus heb het nooit hoeven zeggen tegen een nieuwe relatie. Ik zou er natuurlijk geen tijden mee wachten, maar ik vind het ook niets om van het eerste gesprek op tafel te gooien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: September 04, 2012, 07:32:01 » |
|
Inderdaad. Het is heel lastig om een moment te bepalen waarop je het moet zeggen. Bij een eerste afspraakje vooral nog niet. Je moet de persoon wel heel even de kans geven om je te leren kennen. Maar als je de indruk krijgt dat de ander serieus geïnteresseerd is denk ik dat je er toch echt wel over moet beginnen. Overigens is dit puur theorie, ik ga dus ook nooit uit en heb geen ervaring met relaties. Misschien komt doordat ik zelf niet op iemand afstap en wanneer iemand zomaar geïnteresseerd op mij afstapt heb ik eerder de neiging om weg te rennen dan om een leuk gesprek aan te gaan.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
SoulDragon
Asexy

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: September 05, 2012, 11:41:41 » |
|
Misschien komt doordat ik zelf niet op iemand afstap en wanneer iemand zomaar geïnteresseerd op mij afstapt heb ik eerder de neiging om weg te rennen dan om een leuk gesprek aan te gaan.
hmm mmm ja ja...helemaal zoals ik er ook over denk. Ik heb wel eens geprobeerd om een vriendelijk gesprek aan te gaan, als iemand me aardig lijk die op me afstapt...maar dat valt dan heel snel stil. Geen idee wat ik met een vreemde te kletsen heb...  Goed, maar tot nu toe komen we dus tot de conclusie...toch maar via www.asexualitic.com gaan "daten"...en niet proberen iemand in het wilde weg te vinden 
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: September 05, 2012, 12:57:57 » |
|
Je kan ook eens hier een topic plaatsen (of oude topics bekijken -- er zijn er best veel geplaatst afgelopen jaar). Volgens mij meer kans dan op asexualitic, tenzij je bereid bent grenzen over te steken. Ik had destijds 5 reacties op mijn topic. In redelijk korte tijd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
Asexy

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: September 06, 2012, 08:46:06 » |
|
Ja, dat is ook een goeie inderdaad, hier bij het contact hoekje kijken. Heb je wat meer mensen in de buurt zitten 
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
|
|
|
_dystopian_
Amoeba Colony

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: September 11, 2012, 10:32:07 » |
|
Tijdens het uitgaan heb ik af en toe wel is prijs. Soms vleit het wel het ego, maar meestal is het nogal akward vind ik. Gisteren zei iemand nog dat ik best aantrekkelijk was, dat vond ik best leuk. Daarna zei ze als ze geen vriendje had gehad dat ze me wel zou binnendoen... dat vond ik eerder akward omdat het één van laatste dingen is dat ik zou willen doen... Kussen me teen zo goed als onbekende voelt zo gek en zelfs saai. Ik sta er dan meestal wat bij rond te kijken en te denken 'wat doe ik hier, help'  Wel jammer dat bijna geen vrienden begrijpen waarom ik tijdens het uitgaan nooit op vrouwen hun 'signalen' fso in ga of nooit iets probeer... Tja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|