Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben blij!

Gestart door Stev, november 17, 2006, 02:21:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Dat zouden wij ook moeten doen! Maar heb geen brommer (om maar eens een smoesje te verzinnen)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

lopen ? fietsen ? ( om maar een paar suggesties te doen... ;D)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik zal je advies maar eens op gaan volgen, tot een andere keer!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

...drie kwartier gefietst...kreeg honger...niks meegenomen...dus weer terug!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Je bent niet weg te slaan  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik ging een beetje trillen...normaal denk ik dat dat komt door mijn wiebelende suikerspiegel...zouden het ontwenningsverschijnselen zijn?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

O oh, dat zou erg zijn  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

het wordt tijd voor een fiets met ingebouwde computer.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

#26
Zoiets bestaat eigenlijk al: een hometrainer!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

.... want morgen mogen we onze nieuwe (die niet nieuw is  ;)  ) auto ophalen!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Maar voor jou is die wel nieuw! Hoe ga je hem inwijden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.