Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Peter1963 Fanclub

Gestart door pinky, november 05, 2006, 11:24:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Dank voor de ondersteunende reacties, en Lama: dank voor de suggesties van hypnose. Ik zal er eens over nadenken..

Wat ik vandaag voel is woede, zoveel woede.. Ik laat het gewoon maar in mij razen, hopelijk komt het dan weer tot rust. En waar de woede op gericht is ? Mijn slechte gezondheid, en (eindelijk) Christel..

Nog wat anders nav van mijn bezoek aan de poli urologie.. Iets wat qua thema wel op deze site past, denk ik: de bloedmooie dokter ( die ik dan inderdaad hopelijk meer te zien krijg :) ) vroeg mij ook hoe het met mijn erecties staat. Ze zei mij dat als ik daar problemen mee had, ik bij urologie aan het juiste adres was. Ik was er nu toch, dus..

Nou ja, ik voelde me redelijk overvallen door die vraag.. Ik heb er maar wat van gemaakt dat ik daar nog niet zoveel over nagedacht had, om verdere moeilijke vragen te ontwijken. Maar dat hielp niet, ze vroeg door.. of ik nu problemen met erecties heb ( antwoord: ja), of het het op gang komen van de reacties betrof of het op gang houden ( het eerste). En toen zei ze dat ik er nog altijd over kon nadenken of ik op dat vlak iets van hen verwacht.

Tja, hoe zeg je tegen een onbekende arts die je voor het eerst ziet, en die dan annex even een mogelijk erectieprobleem aansnijdt, dat je asexueel bent ? En verder ook nog een keer transgender, en geen enkele relatie met je bewuste delen voelt ? En dat die ook nog een keer gedeeltelijk zijn aangetast door de verlamming van de open rug ? Nou ja, ik dus niet, hoewel ik op dat punt niet verlegen ben. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin om het hierover te hebben op urologie.. Ik moet er nog eens goed over nadenken..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama

Misschien toch een idee om het te zeggen? Dan weet ze in ieder geval hoe het ervoor staat en dat het dus niet belangrijk is. Maar dat zou ik dan voornamelijk doen als ze er weer naar vraagt.

Ereinion

Maar je kunt toch ook gewoon zeggen dat je er geen problemen mee ondervindt? Of is dat een raar voorstel?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Goed punt, iets dat niet werk zoals het hoort te werken is natuurlijk niet meteen een probleem.

petra1963

Citaat van: Ereinion op december 19, 2011, 07:34:52 PM
Maar je kunt toch ook gewoon zeggen dat je er geen problemen mee ondervindt? Of is dat een raar voorstel?

Ik zit inderdaad die kant op te denken.. Fijn dat jullie met mij mee denken !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Misschien moet je er niet teveel over nadenken en volgende keer gewoon afwachten. Misschien is ze het ondertussen al gewoon vergeten. En als ze er volgende keer naar vraagt, volg je je gevoel.
Misschien lucht het op dat moment wel op om er over te praten of misschien heb je er op dat moment helemaal geen zin in en zeg je automatisch dat alles wel in orde is.

Ik kan mij soms op voorhand voorbereiden voor een vraag die ik verwacht maar dan op het moment zelf denk ik er heel anders over en zeg ik toch nog iets anders.
Beter niet piekeren, gewoon laten doen en het komt wel op z'n plooien.

Kan je je woede nergens op afreageren? Anders mag je hier wat komen uitrazen, wij vinden dat niet erg :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik heb nog even tijd om er over na te denken, ik moet op 6 februari weer naar het Radboudziekenhuis voor de onderzoeken.. :banghead: :banghead: Ik heb er geen pest zin in, maar ja, misschien vinden ze wel een manier waarop mijn blaasproblemen verminderd kunnen worden, want dit is ook geen doen.. :-\

Wat Kerst betreft: Ik ben Kerstavond naar het Clarissenklooster hier gegaan, en heb daar de Kerstnachtdienst meegemaakt. Dat was een mooie dienst, waarin de zusters zelfs een dansje deden..:) Op 1e Kerstdag ben ik aan het begin van de middag naar mijn moeder gereden, en ben daar tot vanochtend gebleven. Ik vond het zo'n zielig idee dat mijn moeder met Kerst alleen zou zitten, dat kon ik niet verdragen. Op 1e Kerstdag 's middags zijn mijn  zus, zwager en de kleinkinderen ook naar mijn moeder gekomen. We zijn naar een restaurant gegaan, en hebben daar samen gegeten. Na het eten zijn mijn zus en mijn zwager weer met de kindjes naar hun huis vertrokken, in het westen van het land.
Dat was net te doen, want er hangen altijd snel spanningen tussen mijn moeder enerzijds, en mijn zus en haar gezin anderzijds. Dat ligt, zoals ik het kan zien, aan beide partijen, zowel mijn moeder als aan mijn zus en haar kinderen. Ik probeer dan zelf zo rustig mogelijk te blijven en buiten de spanningen te blijven, maar ik word er wel doodmoe van. Dus ik ben dan blij wanneer mijn zus en haar gezin na een paar uurtjes weer weggaan, dan wordt de situatie weer wat normaler en daalt het spanningsniveau aanzienlijk..  :-\ :-\
Ik was vanochtend blij om weer thuis te zijn. Morgen ga ik wenskaarten verzenden. De meesten van mijn familie en vrienden en kennissen zullen een digitale kaart krijgen, alleen zij die geen e-mailadres hebben, krijgen een 'ouderwetse' kaart. Nou ja, daar zal ik ook wel even mee bezig zijn. Wordt vervolgd.. 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Klinkt gezellig. Spijtig dat ik dat dansje van de zusters gemist heb :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Nou, als het goed is heeft iedereen nu een wenskaart gehad.. Zucht..
Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama


petra1963

 ;D

Ik was inderdaad nog een paar mensen vergeten.. Die hebben zonet op de valreep nog een emailkaart van mij gehad.. Verder heb ik voor vanavod appelflappen en glühwein gekocht, dus het moet gezellig kunnen worden vanvond. Hier in de omgeving verder gelukkig geen geknal, het is allemaal wat verder weg.. Het heeft zo zijn voordelen wanneer je wat buiten de stad woont.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Dutchamoeba

Dat is zeker zo. Ik ga op Oudjaarsdag liever de deur niet uit; dat is wel zo veilig...

petra1963

Ik ga vanavond nog wel naar een feestje in de stad, maar wel met de auto. Ik kan gelukkig meerijden met iemand.. Ik ben bang om  vanavond en vannacht rotjes of groter vuurwerk tegen me aan te krijgen. Van mongolen en aso's die het leuk vinden om met vuurwerk te gooien naar wie er toevallig langs rijdt.. In de auto zit ik tenminste beschermd. :(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Dutchamoeba

Mongolen zijn mensen uit Mongolie. Die wonen vaak zo ver van ons vandaan, dat ik niet denk dat hun vuurwerk ons zal raken. Bovendien zitten we met een enorm tijdsverschil...