Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Peter1963 Fanclub

Gestart door pinky, november 05, 2006, 11:24:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pinky

Voor iedereen die fan is van Peter1963! Je kunt hier alle belevenissen met en over hem kwijt!  ;D

pinky

haha, en Peter maar denken dat ie er vanaf was nu de site er even uitlag. Haha, mooi niet. Dit moet gewoon even!  :wave:
Liefs van een meisje met roze haren! ...of in elk geval een beetje...

petra1963

Oh nee ! Daar is íe weer.. :78:  de fanclub .. :78: Dacht ik  blij te zijn dat íe ook was verdwenen in de AVEN- crisis.. en nou is íe er weer.. :78:

Oke, Sismo.. ik ga ook emigreren.. >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Emigreren heeft geen zin, Peter. Je bent nu inmiddels zo verslaafd, dat je ook in het buitenland een internetcafé gaat zoeken en dan ....tja... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Maareh, Peter, als je het echt heel verschrikkelijk vind...Wacht eens even...Heb jij de site er soms uitgegooid?  :flic:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Volgens mij is er tussen Peter en Pinky iets gaande wat ik niet helemaal snap  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

Ik sluit me aan bij Stev. Zijn er wat PMmetjes heen en weer gegaan misschien ;).

pinky

Euuhm, Peter? Dit mag jij gaan uitleggen... :P

petra1963

Ik ben onschuldig ! Ik heb niets gedaan ! Heb  ik het nou weer gedaan ?  >:( >:( >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Neej hoor, jij bent lief! Maareh, niemand snapt wat er tussen ons gaande is en ik wil natuurlijk niet teveel verklappen! Dus ik dacht, dit wil jij vast wel uitleggen! Maar goed, dan is het aan mij om dat maar te doen he?
Kijk Peter en ik zijn samen naar een kasteel geweest om een draak te vangen. Helaas is dat niet helemaal gelukt. WE probeerden de draak te lokken door raadseltjes op te zeggen, maar door al die raadseltjes werden we zelf een beetje duizelig. En we weten niet hoe het is gekomen, maar het eindigde ermee dat we weer wakker werden op een topje van een berg. En dat was erg hoog. Nu heb ik een beetje last van hoogtevrees en Peter (de schat) heeft me in zijn scootmobiel gezet en naar beneden gereden! En me zo gered van de berg. En onderaan die berg was ik hem zo dankbaar! En nou ben ik fan van hem. Ik vroeg me af of er misschien nog meer mensen zijn die zoiets met Peter hebben meegemaakt en dat graag willen delen.
En ja er zijn wat PM-etjes heen en weer gegaan waarin ik hem heb bedankt en daarin heb ik besloten een fanclub voor hem op te richten.
Ik hoop dat dat verklaart wat er gaande is tussen ons...  ;)

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Ik had inderdaad wat gemist :klap:.