Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzie7

Anderland van Tad Williams. Iets helemaal anders dan de gebruikelijke fantasy, maar ook best fascinerend.

Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op december 11, 2012, 02:13:58 PM
Ik zit nu in het derde boek van game of thrones...het blijft me boeien, al zijn er idd wel heel veel personages...

Ik ben nu rond pagina 350 van deel 1. Ik vind het ondertussen wel leuk en interessant genoeg om uit te willen lezen, maar kon me er de laatste tijd niet op concentreren. Hopelijk lukt het me om met de feestdagen verder te gaan, want ik ben nu in een ander boek begonnen dat eerst uit moet  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ik heb ineens 6 boeken van de Halo franchise en de eerste 4 delen van verboden&verbannen om te lezen. xD En wil ook nog Game Of Thrones en de vervolgen op Gebonden in Duister afmaken. Stress! xD

Maar wel nice. =]

Jovi_Hobbes

Dan hoef je je voorlopig in ieder geval niet te vervelen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SoulDragon

Oeh Verboden & verbannen vond ik erg leuk en makkelijk om te lezen.
Ik ben wel de serie van Game of Thrones aan het kijken, boeken twijfel ik nog over...zitten daar ook zoveel sex scenes in?

Ben nu The Omen Machine van Terry Goodkind aan het lezen, bijna uit.
En vol verachting aan het wachten op Bard's Oath van Joanne Bertin...ben ik al 10 jaar op aan het wachten, maar het moet eindelijk één dezer dagen binnen komen....YAY!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Citaat van: SoulDragon op december 26, 2012, 11:32:05 AM
Oeh Verboden & verbannen vond ik erg leuk en makkelijk om te lezen.
Ik ben wel de serie van Game of Thrones aan het kijken, boeken twijfel ik nog over...zitten daar ook zoveel sex scenes in?

Boek 1: Een paar. Ik stoorde me er niet aan, in de serie is het wel wat overdreven.

SoulDragon

Ok, dat is al weer wat positiever dan...misschien ga ik ze nog wel lezen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Freakshow

Ik ben zo'n raar wijf dat meerdere dingen door elkaar leest, dus:
- Margaret Atwood: Het Verhaal van de Dienstmaagd (bijna uit)
- Lisa Millbank - The Ethical Prude: Imagining an authentic sex-negative feminism (een essay over het trots terugnemen van de term sex-negatief in radicaal intersectioneel feminisme)*
- Iets van Maria Genova, deze week even uit de bieb halen, voor in de trein naar Duitsland

* Online te lezen, ook best interessant voor aseksuelen die zich storen aan een vijandige wereld die om seks draait, linkje: http://radtransfem.wordpress.com/2012/02/29/the-ethical-prude-imagining-an-authentic-sex-negative-feminism/
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

NewacE

Ik lees ook meestal 3 of 4 dingen door elkaar,
De lijst nu is
- I Am Nujoud, Age 10 and Divorced door Nujoud Ali
- The Selfish Gene door Richard Dawkins
- A Colossal Failure of Common Sense: The Inside Story of the Collapse of Lehman Brothers

En ik heb net iemand beloofd om Atlas Shrugged door Ayn Rand te lezen


If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

The Selfish Gene... Cool. :)