Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eefje

Citaat van: Fricai op mei 27, 2012, 10:21:30 PM
Aan Game of Thrones begonnen. Deze eens in het engels, gaat wat slomer dan gebruikelijk. Maar vind het pretty great.  :)
En nog meer op het verlanglijstje.. hmm, zou weer meer in de trein moeten zitten.  :)

Leest het boek een beetje fijn. Ik heb een paar afleveringen gezien en vind het geweldig. Wil graag gaan lezen als het een
beetje doorleest.

Ereinion

Citaat van: eefje op augustus 14, 2012, 08:51:35 AM
Citaat van: Fricai op mei 27, 2012, 10:21:30 PM
Aan Game of Thrones begonnen. Deze eens in het engels, gaat wat slomer dan gebruikelijk. Maar vind het pretty great.  :)
En nog meer op het verlanglijstje.. hmm, zou weer meer in de trein moeten zitten.  :)

Leest het boek een beetje fijn. Ik heb een paar afleveringen gezien en vind het geweldig. Wil graag gaan lezen als het een
beetje doorleest.

Ik ga er binnenkort ook maar eens in beginnen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lizzie7

Game of thrones staat ook al hele tijd op mijn lijstje.
Nu bezig in "de gele ogen van de krokodillen" van Katherine Pancol.

mimsel

euhm.... momenteel heb ik ivm concentratie problemen moeite met lezen, maar het liefste lees ik boeken van Arthur Japin, Susan Smit en van die boeken die gaan over relaties tussen mensen.
Momenteel kan ik dus niet goed boeken lezen dus lees ik het liefste tijdschriften. Meestal de psychologie. Ik ben nogal gefasineerd door de psyche van de mens  :)

SoulDragon

Citaat van: Fricai op mei 27, 2012, 10:21:30 PM
hmm, zou weer meer in de trein moeten zitten.  :)

hehe, ken het probleem...ik heb nog heel wat in mijn kast staan waar ik nog aan moet beginnen.
Maar momenteel ben ik helemaal into manga's, dus daar lees ik nu de een na de ander van, zo s'avonds.
Ik ben ook voor de zoveelste keer bezig met "The last dragonlord" van Joanne Bertin, blijft zo ontzettend goed.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Ik ook. ;D En Game Of Thrones ga ik obviously de hele serie van moeten hebben. :P

In het engels leest het niet zo door bij mij... Althans in het begin zeker niet, nu begin ik wat aan de woordkeuze etc. te wennen volgens mij. Ik vind het niet echt een probleem, maar heb nog nooit zo lang over een boek gedaan. xD

Ereinion

Game of Thrones boeit mij eigenlijk niet zo. Ik denk dat ik het bij het eerste deel laat. En waarom is (bijna) alles in dat boek zwart?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

anonymous

Martin Bril: Heimwee naar Nederland. Weinig diepgang maar heerlijk eenvoudig

Catnip

Oeh, boeken :cheerleader:

Ik ben ook bezig in Game of Thrones maar eerlijk gezegd vind ik er niet heel veel aan. Ik vind de schrijfstijl erg mooi, maar het leest nogal langzaam en van de verhaallijnen snap ik niet zoveel. Ik heb alleen geen andere boeken momenteel die ik wil lezen dus ik blijf volhouden :P Hierna ga ik denk ik De Reiziger serie van Diana Gabaldon opnieuw lezen.

Fricai

Ik kwam ook moeizaam op gang (Wennen aan het engels, aan opbouw, en aan veel karakters, ...), maar vanaf de helft kon ik nauwelijks meer stoppen met lezen.  :)

Catnip

Ah, maar ik ben nog niet op de helft, dus dat geeft hoop! (Het is alleen wel lastig lezen als je buurman al sinds vanochtend vroeg harde muziek draait >:( )

Jovi_Hobbes

Ik ben nu ook rond pagina honderd en begin er op zich wel een beetje in te komen. Het is echt wel heel erg overdreven met al die verschillende personages in het begin en al die achtergrond informatie. Zo'n opbouw is niet heel vriendelijk voor je lezers. Maar goed, pagina 100 is dus ook nog lang niet op de helft, dus ik hou het nog maar even vol  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Catnip

Ik heb het toch maar -tijdelijk- opgegeven :P Ik ben nu bezig in Allerzielen van Deborah Harkness, maar wat heb ik spijt dat ik de Nederlandse versie ben gaan lezen. Wat een slechte vertaling! Maar het verhaal leest wel heerlijk weg ;D na deze maar weer een poging wagen bij Game of Thrones.

myra

Ik zit nu in het derde boek van game of thrones...het blijft me boeien, al zijn er idd wel heel veel personages...

fee23

Life of Pi is net uit. Prachtig !!! <3