Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Citaat van: Dutchamoeba op maart 07, 2012, 02:04:11 PM
Volgens mij heet dat genre "surrealisme"...
Da's een mooi woord voor "maf" !  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: eefje op maart 08, 2012, 10:06:06 PM
on chesil beach van Ian Mcewan

O, leuk die heb ik ook gelezen. Ben erg benieuwd wat jij ervan vindt omdat het toch ook wel parallellen met dit forum heeft.  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

eefje

Ik vind het tot nu toe erg leuk. Ben ongeveer in het midden van het verhaal

Jovi_Hobbes

Dan zeg ik er nog even niets inhoudelijks over  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

eefje

 :D ik vind het een mooi boek. Bijna uit

anonymous

Lesgeven en zelfstandig leren & Juridisch wijzer

Jovi_Hobbes

Citaat van: eefje op maart 11, 2012, 10:12:36 PM
:D ik vind het een mooi boek. Bijna uit
:klap:
Best een aanrader voor de mensen op dit forum, vind je ook niet?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

eefje

Ja het heeft veel raakvlakken met aseksualiteit

Zonnekind

Ik ben nu begonnen in "Waarom mannen seks willen en vrouwen liefde."
Dat is een reeks boeken, geschreven door een koppel, die de verschillen tussen mannen en vrouwen beschrijven. Ze zoeken ook altijd naar de reden van het verschil.
Bijvoorbeeld: mannen kunnen verder scherp kijken, vrouwen hebben een breder gezichtsveld.
Dat komt omdat mannen "in den beginne" gingen jagen en van ver een beest moesten kunnen zien.
Vrouwen moesten een breder gezichtsveld hebben om te kunnen kijken naar alle bessen die ze moesten plukken en ondertussen alle kinderen in de gaten moesten kunnen houden.
Ik vind het geweldig om te lezen, het is heel ontspannend en je leert er toch iets van.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik ga hier ook nog even stiekem spammen. Op 28 april houd ik een feestje ter ere van mijn vierde boek. Het zal zijn in een bioscoop en ik ga de film Born of Hope vertonen (een LOTR fanfilm). Meer info in mijn eigen hoekje op dit forum: http://asexuality.org/du/index.php?topic=1246.msg128432#msg128432 Of klik op het bolletje onder mijn avatar.

Wie komt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

eefje

rode sneeuw in december van Simone van der Vlugt

TheKingofAce

De Mandala van Sherlock Holmes van Jamyang Norbu :)
"In my body, where the sex gland should be, there's a sécond awesome gland. True story!"

Uffie

Heb net Moederpassie van Majgull Axelsson uit. Ga nu beginnen aan Kleuren die pijn doen van Cintra Wilson.
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Aan Game of Thrones begonnen. Deze eens in het engels, gaat wat slomer dan gebruikelijk. Maar vind het pretty great.  :)
En nog meer op het verlanglijstje.. hmm, zou weer meer in de trein moeten zitten.  :)

Lizzie7

Nu bezig in De Vluchtelingen van Elisabeth Marain, leek me wel een interessant, over de eerste WO in België, maar valt eerlijk gezegd nogal tegen. Het is een trilogie maar denk niet dat ik deel 2 en 3 nog ga starten.