Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'Daar ben ik weer'

Gestart door G86, oktober 22, 2016, 10:14:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

G86

Daar ben ik weer...

Even een tijd niet op het forum geweest.

Ben gestopt met de therapie. Het is niet de therapie voor mij. Nu op zoek naar wat anders, maar wat? Ik heb nog geen idee..
Tips?

Koffie

Om in te gaan op je vraag: Ik heb daar geen pasklaar antwoord op. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn en ook niet wat je financieel kunt dragen. Soms heb je therapieen buiten het reguliere circuit om. In de GGZ is momenteel mindfulness en cognitieve gedragstherapie erg in zwang en ik zelf kwam daar niet zo ver mee. Maar jij misschien wel. Ik  heb meer baat bij een langdurige behandeling met een vorm van EMDR, wat bij sommige mensen bijna wonderbaarlijk werkt, maar bij mij niet. Maar het helpt wel. Ik blijf natuurlijk wel gewoon aseksueel.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Marie8

Hey G86!
Leuk je weer op het forum te hebben :)
Jammer dat het met de therapie niets is geworden maar ik hoop dat je snel wat anders vindt dat wel helpt :)
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)