Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Marktplaats avonturen

Gestart door Ace89, oktober 16, 2016, 11:15:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Ik maak en draag historische kleding, waar ook korsetten bij komen kijken. Ik had er vandaag een aantal op marktplaats gezet omdat ik ze niet meer gebruikte. Krijg ik een telefoontje van een heel beleefde man, of ze ook geschikt waren voor in de slaapkamer. Oh gut, helemaal niet aan gedacht  :schater: Maar hey, zat mensen dragen zulke dingen in de slaapkamer, leef je uit. Meneer bleef (heel beleefd!) doorvragen over hoe zo'n ding te dragen en of het nu echt wel zo'n effect had op lichaamsvorm. Allemaal voor zijn 'vriendin' want hij wilde haar verrassen. Hij zei wel dat ik de dingen gewoon bij hun naam kon noemen (ik bleef het netjes over 'in de slaapkamer' en 'bepaalde activiteiten'e.d. hebben). Zou ik het als vrouw leuk vinden om zo'n verrassing te krijgen? Intussen vond ik zijn vragen een beetje ver gaan, al bleef hij heel beleefd en had het ook een schuchtere, oprechte man kunnen zijn. Dus ik zei nou meneer, ten eerste bent u een vreemde en ten tweede ben ik asexueel. Ik voel me niet aangetrokken tot anderen, dus van dat soort activiteiten en verrassingen heb ik geen kaas gegeten. Meneer wist niet hoe snel hij gedag moest zeggen  :schater: :schater:

Dus, ik heb maar even bij de advertenties gezet dat deze korsetten te strak en stijf zijn voor 'slaapkamer activiteiten'  :D Al bedenk ik me nu dat die bewoording misschien niet de meest optimale is  :schater:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Happy


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tempesta

Wat een giller :rollol:. Dubbelt ook als een Incredibly Ace Moment ;D.

Eliza Harmony

They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)