Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Augustus 2016

Gestart door AceVentura, juli 23, 2016, 08:39:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Al een tijdje probeer ik om de maand iets te organiseren, de volgende keer zou in augustus zijn maar dat gaat helaas niet lukken. Mijn privé planning is wat onzeker waardoor er een redelijke kans is dat ik er zelf niet bij kan zijn.
Ik ga zelf dus niets doen maar als iemand anders wat organiseert zal ik proberen er bij te zijn. Is er iemand die een poging wil wagen ?

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dark_Lord_

Ik had het er met Hobbitscones over dat ik misschien eens een picknick of iets dergelijks in het noorden kan plannen. Ik ken op zich wel een parkje dat goed lopend te bereiken is vanaf Leeuwarden Centraal, maar heb niet echt het idee hoe je het beste meetings kan organiseren voor een groep mensen die je totaal niet kent.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

AceVentura

Ik merk nu dat het 't best werkt om gewoon zelf een locatie en tijd te kiezen en dat ruim vooraf aan te kondigen, dan geef je voldoende gelegenheid voor iedereen om het in te kunnen plannen. Zelf vind ik het altijd handig om een indicatie van het aantal deelnemers te hebben, daarom vraag ik altijd in het topic om te laten weten als je komt.
Als je elkaar helemaal niet kent (en dus ook niet op uiterlijk kan herkennen) is het handig om bijvoorbeeld telefoonnummers uit te wisselen zodat je elkaar via die weg kan vinden en herkennen.

Verder is het handig om iets te doen of voldoende gespreksstof te hebben, en natuurlijk  :cake: ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Citaat van: Dark_Lord_ op juli 23, 2016, 09:03:33 PM
Ik had het er met Hobbitscones over dat ik misschien eens een picknick of iets dergelijks in het noorden kan plannen. Ik ken op zich wel een parkje dat goed lopend te bereiken is vanaf Leeuwarden Centraal, maar heb niet echt het idee hoe je het beste meetings kan organiseren voor een groep mensen die je totaal niet kent.

De bekende mensen in het noorden zijn al te bereiken via de High tea thread en even geleden heeft een vriend van mij een facebook groep aangemaakt voor alle Nederlandse Aces, hebben nog niet heel veel leden maar hopen natuurlijk dat het hier op het forum een beetje verspreid wordt en gaat lopen. Er is daar iig ook al weer een nieuw persoon dat graag mee wil naar een nieuwe meet in het noorden.
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/
I need no reasons, I simply.. am

Dark_Lord_

Helaas heb ik niet zoveel aan die Facebook groep, gezien ik geen Facebook heb, en ook nooit zal aanmaken. Dit omdat ik gewoon echt niks met sociale media heb. En omdat je helaas soms ook nare verhalen hoort over hoe Facebook met je gegevens omgaat.

Ik zal morgen eens kijken wat ik kan doen qua organiseren van een eventuele meet, gezien ik vandaag al druk ben met andere dingen. Ik kan jullie alvast wel de locatie laten zien die ik in gedachten had.

Locatie op Google Maps

Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

AceVentura

* AceVentura doet ook niet aan (a)sociale media  ::)

Die locatie ziet er leuk uit. Mocht het op een datum zijn dat ik kan dan ga ik proberen de wereldreis naar Leeuwarden te maken  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Acelien

Hoi hoi! Sorry als ik dit nu in het verkeerde topic heb gezet, dit leek me de meest logische plek. Is er iets van een ontmoetingsplek voor aseksuelen tijdens de gay pride aankomende week?

AceVentura

Geen idee eigenlijk, ik heb eigenlijk niemand gehoord met plannen om naar de Gay Pride te gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik heb of had hele vage plannen, en zou alleen op zondag 7 augustus kunnen, maar ... kweenie. Loop er nog niet warm voor  :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer het kriebelt. Blijft staan, dat ik alleen zondag kan. En het weer moet een beetje aangenaam zijn, vind ik.

Zondag is er niet zo heel veel te doen: vooral harde muziek op (ik meen) het Rembrandtplein. Maar misschien ontmoet je er nog leuke of rare of lieve mensen (ik voel me soms zo verschrikkelijk 'normaal'...  :( )
Maar wie weet is het wel feestelijk.

Kortom: misschien wil ik wel, wie wil er misschien ook? (Je moet toch ergens beginnen, hè.)  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Zondag is er inderdaad een feest ter afsluiting van de europride. De bekende boten parade bij bijbehorende drukte is zaterdag.
* AceVentura heeft dit weekend al andere plannen

Ook moet ik wel zeggen dat ik een wat dubbel gevoel heb bij het hele evenement. Aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig, aan de andere kant is het niet echt mijn soort evenement.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Nou ja, ik ga toch maar 'even' kijken vandaag. Geen idee hoe lang ik er blijf. Ben niet bepaald gek op lawaai  :-\  maar misschien kom ik nog leuke dingen of mensen tegen  :dance:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Het is misschien wat laat om het nog te vragen, maar hoe is het geweest ? Hopelijk heb je je in ieder geval vermaakt.

Ik heb zelf wel wat zaken (concert, canal parade) op TV gezien en dat zag er uit als een gezellige boel  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Tja.

Ik was bewust niet zaterdag gegaan vanwege de enorme drukte, dus ging ik zondag. Op het Rembrandtplein was om één uur 's middags nog niet veel te doen, en de infomarkt met allerlei interessante groeperinkjes was er óók niet. Blijkt dat ze die dit jaar op zaterdag gehouden hebben en wel in het Vondelpark.

Toen ben ik maar naar het Homomonument gewandeld en heb daar een tijd gezeten. Me bedacht hoe geweldig wij als seksuele en aseksuele minderheden het hier hebben in Nederland, in tegenstelling tot 'verder naar het oosten'. Gedacht aan de voorvechters voor homo- en andere vormen van seksualiteit, in de jaren 50, 60, 70... En weer eens beseft dat ik me nu méér met de homogemeenschap verbonden voel, dan toen ik nog niet wist dat ik aseksueel ben.

Toen teruggewandeld naar het Rembrandtplein, en er een petje laten ontwerpen door een straat-artiest.
'Wat moet er op komen te staan?'
'Drie letters. A - C - E.'
'En wat betekent dat?'
Uitgelegd.
'Te gek man! Ga ik voor je maken!'

Ondertussen begon Ria Valk (leeft die nog dan? Ja, die leeft nog) haar belegen hits over de meute te strooien. Tijd om weer naar huis te gaan, naar de rustige provincie, in het noorden van het land...

Misschien volgend jaar toch maar eens op zaterdag. En dan niet naar de boten kijken, daar zie je toch niets van als de mensen tien rijen dik staan, maar gewoon tussen vrolijke mensen zijn.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat klinkt als een mooie invulling van de dag Edewecht  :klap:

De LGBT community als geheel is inderdaad van ver gekomen en heeft al een hoop bereikt, dit is een mooi moment (en een mooie locatie!) om daar bij stil te staan.
* AceVentura is nu wel erg nieuwsgierig naar het petje  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler