Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

WordPride 2017 Madrid

Gestart door AceVentura, juni 05, 2016, 08:23:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik zat net op het Engelstalige forum te lezen en kwam daar de eerste plannen tegen voor WordPride 2017 (geen typo  ;D ) en een internationale AVEN meet.
Wat ik er zelf mee ga doen weet ik nog niet maar ik wou het in ieder geval hier even delen voor wie interesse heeft om er heen te gaan.
Meet info: http://www.asexuality.org/en/topic/140366-worldpride-2017-madrid-our-next-international-meet/

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Respi

Hmm interessant. Ik ga waarschijnlijk ook naar de parade in Londen. Dus dit is misschien wel de moeite waard.

Edewecht

Zeg nooit nooit, maar Madrid vind ik toch wel ver weg...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Afstand is ook iets wat mij tegen houd, aan de andere kant zou ik het graag ook eens meemaken. Als ik dat doe zou ik het wel in combinatie met een korte vakantie in die omgeving doen, wel jammer dat je dan midden in het hoogseizoen zit.

Welke parade in Londen bedoel je Respi ?

[offtopic]
@Edewecht: leuke nieuwe foto !
[/offtopic]
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler