Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

25 juni 14:00, Madurodam en Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, juni 04, 2016, 01:34:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: AceVentura op juni 18, 2016, 09:03:30 AM

Tot nu toe zijn we met z'n drieën, (...)


Dus dat betekent Sergio, AceVentura en Edewecht?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat klopt helemaal Edewecht. En dat is op zich al gezellig natuurlijk  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

#17
Prima!  :D

Edit: PS Om misverstanden te voorkomen: deze keer ben ik ook bij het voorprogramma. Dus ik hoop tegen 14.00 uur bij Madurodam te zijn.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Het is helemaal duidelijk, leuk dat je er bij bent  :cheerleader:

Het weer is momenteel wat wisselvallig maar de verwachtingen voor komende zaterdag zijn 21 graden en droog, prima voor een uitje dus  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Als in Madurodam de buien ook miniatuur zijn, is er  niet zoveel aan de hand...  ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sergio

Zaterdag ga ik, naast Madurodam, ook wel mee naar de Queer aan Zee borrel, zijn we toch nog aardig vertegenwoordigd daar.

Als het die dag echt bij 3 personen blijft is het misschien handiger (leuker) om gezamenlijk, vanuit  Madurodam, naar de borrel te gaan, dat is mijn idee tenminste (of was dat sowieso de bedoeling?)
Met 3 personen moet dit enigszins wel te plannen zijn hoop ik  :D


AceVentura

Leuk dat je ook mee gaat naar de borrel Sergio  :cheerleader: Belangrijk is wel dat je het doet omdat je het zelf leuk vind, voor de vertegenwoordiging hoef je het niet te doen.

Het plan was inderdaad om gezamenlijk van Madurodam naar de borrel te gaan. Het is een korte tramreis en een strand (boulevard) wandeling van ongeveer 20-30 minuten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op juni 21, 2016, 10:15:06 PM

Het plan was inderdaad om gezamenlijk van Madurodam naar de borrel te gaan. Het is een korte tramreis en een strand (boulevard) wandeling van ongeveer 20-30 minuten.


Waar vind je nog zulke all-inclusive arrangementen voor zo weinig geld?  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bij Ace Travel natuurlijk: http://www.ace-travel.com  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sergio

Citaat van: AceVentura op juni 21, 2016, 10:15:06 PM
..Belangrijk is wel dat je het doet omdat je het zelf leuk vind, voor de vertegenwoordiging hoef je het niet te doen.
Uiteraard, dat zit wel goed.

Dan ga ik mezelf is uitdagen en met het ov reizen dit keer !
Zaterdag is het veteranendag (op het malieveld), kan zijn dat de trams wat vertraging hebben.

AceVentura

Goed dat je het zegt Sergio, dat had ik zelf niet gezien. Ik zal nu wat meer marge voor vertragingen houden als ik naar Madurodam ga.

Edit: net even op de site van HTM gekeken en de gevolgen voor tram 9 zijn minimaal: Hij stopt alleen niet bij halte malieveld, zie ook:
https://www.htm.nl/reisinformatie/wijzigingen/veteranendag-2016-zaterdag-25-juni/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De weersverwachtingen zijn gunstig: Ca. 21 graden en droog, dus volgens mij gaat het helemaal goed komen vandaag  :cheerleader:

Tot vanmiddag  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

We waren misschien "maar" met z'n drieën, het was volgens mij een erg leuke dag gisteren. Behalve dat de trams wat druk waren hebben we eigenlijk niets gemerkt van de veteranendag.  Wel kwamen we er later achter dat Madurodam een oorlogsmonument is en dat het dus wel erg toepasselijk is om daar op die dag naartoe te gaan  ;D

Madurodam was leuk om weer eens te zien, het was voor ons allemaal een tijd geleden dat we er geweest waren. Wat me opviel is dat er tegenwoordig best veel te doen is, vooral gericht op kinderen, en dat het dus niet alleen maar kijken is. De borrel was weer erg gezellig, er waren ook weer een aantal nieuwe bezoekers.
Behalve dat het leuk was hebben we ook zowel bij Madurodam als bij de borrel goede gesprekken kunnen hebben over van alles en nog wat, en uiteraard ook over aseksualiteit en alles daar omheen wat ons bezig houd.

Voor de borrel word het nu een maandje afkicken want in juli is er geen borrel, de volgende is op 27 augustus.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler