Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Netflix maar dan zonder chill

Gestart door TheCocaColaKitteh, juni 03, 2016, 06:23:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheCocaColaKitteh

Ik ben een aseksuele meid van 22 jaar (ben net vorige maand jarig geweest) en ik ben op zoek naar een aseksuele jongeman van 22-30 jaar. Ik ben nu al 5 maanden single nadat ik mijn vorige relatie (3 jaar) met een seksuele jongen heb beëindigd. Ik heb seks een eerlijke kans gegeven maar het is toch niks voor mij, en ik vind het niet fijn om mij verplicht te voelen het wel te doen.

Iedereen kent de uitdrukking "netflix and chill", maar ik wil dan ook echt letterlijk netflix kijken in plaats van wat de meeste mensen met "netflix and chill" bedoelen! Ik kijk Game of Thrones, The Walking Dead en The Blacklist.

Ik studeer Rechtsgeleerdheid in Amsterdam maar woon in provincie Utrecht (ga heen en weer met de trein).

Verder ben ik een gamer, ik speel spellen zoals Skyrim, Oblivion en Fallout maar ook Phoenix Wright (ja, daar komt mijn titel vandaan  ;) ).

Ik schrijf ook verhalen in het Engels en speel Dungeons and Dragons met mijn Amerikaanse online vrienden.

Heeft iemand zin om met mij te knuffelen op de bank?

Vriendinnen om Subway mee te halen of make up te shoppen ofzo zijn ook welkom!

Je mag me PMen of hier reageren, dan stuur ik je mijn info.

Briggy

Hoi! :)

Ik vind het altijd leuk om met nieuwe mensen af te spreken :). Ben zelf 25 jaar oud en woon bij Utrecht. Netflix zonder chill zijn ik en mijn vriend ook dol op haha. We kijken ook Game of Thrones en de Blacklist :)

Hou zelf ook van gamen al heb ik de spellen die jij noemt nog nooit gespeeld.

Ben dol op subway haha, zullen we een keer afspreken? :)
12-1-2015 <3 MarkA

TheCocaColaKitteh

Wauw, de wereld is klein! Ik had niet verwacht dat ik meteen bericht zou krijgen van een fellow asexual die ook GoT and Blacklist kijkt.  :klap:

Leuk dat je ook van Subway houdt, mijn beste vriendin heeft fastfoodketens afgezworen. Heb ik respect voor, maar Subway is zo lekker... En we kunnen elkaar zelfs nieuwe games aanbevelen.

Absoluut! Ik zal je mijn info PMen! Gezellig!

Koffie

Off topic, maar ik wil even laten weten dat ik erg blij ben met dit topic. Mijn dochter van 14 had het laatst met een vriendin over Netflix and chill en dankzij dit topic weet ik tenminste wat dat betekent. ;)

Dochter bleek het ook prima te snappen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atari

Zelfde hier Koffie, heb het zelf moeten op zoeken wat het betekende, want snapte het zelf ook niet :schater: weet wel wat Netflix was maar niet dat chill.
Weer wat wijzer geworden.

TheCocaColaKitteh

Oh jee, ik heb het verklikt!  ;D Sorry-not-sorry?  :-X  ;)

Koffie

De dames willen geen netflix and chill hoor. ;) Nog met niemand zo ver ik weet, maar erom giebelen is natuurlijk geweldig als je 14 bent.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

SaxiePhone


TheCocaColaKitteh