Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Heb jij Papagevoelens?

Gestart door ik zoek Papa, juni 01, 2016, 11:52:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ik zoek Papa

Ik ga vast reacties krijgen dat dit niet het juiste forum is voor het volgende, maar ik heb alle andere soorten fora, zoals ageplay, spanking e.d. fora al geprobeerd, en daar blijkt helaas keer op keer op keer op keer dat IEDERE man uiteindelijk wél seks(uele handelingen) wil. Vandaar dat ik het, als a-seksueel, toch hier ga proberen:

Ik zoek een man die mijn Papa wil zijn. Verzorging (niet financieel), straf, bescherming, iemand bij wie ik kind mag zijn. Wellicht bevindt zich op dit forum een dergelijke man, ben jij dat, stuur mij dan een PB.

Edewecht

Beste ik zoek Papa,

Zo te zien ben je op zoek naar een aseksueel contact, ook al ziet het wat anders uit dan een 'gewone' liefdesrelatie.
Naar mijn mening heb je daarom met dit aseksuelenforum de goede plek gekozen, en ook met het board 'Contacthoekje'.
Welkom dus!  :cake:

Alleen: als hier zo'n Papa is die je zoekt, heeft hij waarschijnlijk geen idee op wie hij reageert. Misschien is het goed als je iets meer over jezelf vertelt.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

OnsenTamago

Citaat van: Edewecht op juni 02, 2016, 05:56:09 AM
Zo te zien ben je op zoek naar een aseksueel contact, ook al ziet het wat anders uit dan een 'gewone' liefdesrelatie.

Op zich zou ik dit soort zaken ook eerder op 'dergelijke sociale media netwerken voor openmindeder ingestelde medemensen' (lees: FL) denken. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ondanks dat de meeste kinks binnen het asexuelenspectrum vallen (ja, je mag hierover discussieren) en FL erg Ace-friendly is, dat tegenwoordig toch wel de laatste plek is waar ik zoiets zou gaan zoeken. Voornamelijk vanwege de vele aanwezige lurkers die danwel op 'meer' uit zijn, danwel hun kinks niet serieus nemen (pun intended).
Ik raad de meesten dan ook eerder aan om de munches te bezoeken, omdat dergelijke lurkers daar niet aanwezig zijn, en de sfeer gewoon gemoedelijker is. (en erg gezellig, een beetje zoals een Aseksuelen Salon, maar dan luchtiger)

Edewecht

Opa kan je niet helemaal bijhouden, Onsen Tamago.
Wat is FL, wat is lurken, wat is pun intended, en wat is munches:)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

LOL :)
* AceVentura gaat een gokje wagen maar laat zich graag corrigeren als hij er naast zit

Gezien de context van dit topic denk ik dat FL over de website http://www.fetlife.com gaat.
Lurken in website/forum context is alleen nemen en niets geven, op een forum bijvoorbeeld alleen maar vragen stellen en niets nieuws inbrengen.
Pun Intended betekend dat hij de tekst daarvoor "hun kinks niet serieus nemen" grappig bedoelde, ik gok "serieus nemen" en "serieus nemen::) .
Munches zijn volgens urban dictionary "A low-pressure, social gathering at a restaurant or pub for people into BDSM", bijeenkomsten voor BDSM'ers dus. Een andere betekenis is luidruchtig eten, maar ik vermoedt niet dat hij die bedoeld  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

"Pun intended" betekent "Die woordgrap (pun) heb ik expres gemaakt" :)
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Marie8

Oh oeps, ik had niet gemerkt dat AceVentura die vraag al beantwoord had  ;D
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Koffie

Bedankt voor de ondertiteling. Voor mij was dit ook finaal onbegrijpelijke taal! :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)