Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel Margriet

Gestart door rianne, juni 01, 2016, 02:29:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rianne

Hoi TheCocaColaKitteh, leuk dat je ook interesse hebt. Ik geef het door!
Ik heb de journaliste gevraagd of zij naar de mensen toe reist of dat ze naar haar moeten komen, maar ik wacht nog op antwoord.
Zijn er trouwens ook vrouwen van 40+ die interesse in een interview hebben? Die leeftijdscategorie past namelijk iets meer bij de Margriet :-P

Koffie

Ik ben 47.
Maar ik ga niet reizen, dat kost me enorm veel energie, tijd en geld.
En ik wil dus echt niet met mijn snufferd in een blad. Al gaat het over.... kopjes koffie. Gewoon niet dus. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

Wat ik mij afvraag, waarom kan er niet gewoon een stock foto worden gebruikt. Ik bedoel, artikelen over seks staan toch ook niet altijd foto's bij.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citaat van: Briggy op juni 05, 2016, 12:57:14 PM

Wat ik mij afvraag, waarom kan er niet gewoon een stock foto worden gebruikt. Ik bedoel, artikelen over seks staan toch ook niet altijd foto's bij.


Hmmm... een stock foto is ook niet altijd een succes, vind ik. Dan heb je kans op van die foto's met wéér twee heel ongelukkige echtgenoten met de rug naar elkaar op een echtelijk bed. Of, een tijd geleden in de NRC, zo'n 'artistieke' grauwe foto alsof je een ziekte hebt, alleen het gironummer staat er nog niet bij...

Maar een aseksueel in levenden lijve, ook al is zij/hij geen fotomodel, geeft wel meer herkenning aan een artikel. Juist  als het geen fotomodel is.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik was zelf laatst ook in gesprek met iemand voor eventueel een interview enzo, de foto mocht verder helemaal onherkenbaar maar het moest een foto van mij zijn, een andere foto gebruiken was toch weer een stap verder ofzo.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Is er al bekend wanneer het artikel in de Margriet komt te staan?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op augustus 31, 2016, 04:24:52 PM

Is er al bekend wanneer het artikel in de Margriet komt te staan?


Ik vraag me af of er uberhaupt een interview heeft plaatsgevonden, laat staan dat er een artikel komt.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

rianne

De Margriet wilde alleen mij interviewen, dat vonden ze blijkbaar nog het beste passen bij de doelgroep. Er is toen een artikel geschreven, maar dat vonden ze te "vlak en braaf" en daarom wilden ze het niet plaatsen. Ik vond het zelf eerlijk gezegd gewoon niet erg goed geschreven maar ik ben er uiteindelijk wel mee akkoord gegaan voordat het aan de Margriet werd aangeboden. Nu zij het hebben afgewezen heeft de interviewer het aangeboden aan "Onkruid" en die willen het waarschijnlijk wel hebben. Hoe of wat verder is nog onbekend.

Edewecht

"Onkruid"!  :D Dat is toch dat spiritueel-ekologisch-alternatieve blaadje waar ik vroeger staaapels van bewaarde? Goh, bestaat dat nog! "Met de voeten op de grond en het hoofd in de wolken" zoiets was/is hun motto. Weer eens een andere doelgroep  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

rianne

Ja, klopt, het is een heel spiritueel blad. Ik heb het toevallig weleens door gekeken.

Flying Ace

Dat klinkt sowieso veel leuker en interessanter dan de Margriet :)

Marie8

Citaat van: Flying Ace op september 17, 2016, 12:16:21 AM
Dat klinkt sowieso veel leuker en interessanter dan de Margriet :)

Mee eens!
Klinkt inderdaad als mijn soort magazine   ;D
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Edewecht

Toevallig stuitte ik in Trouw op een artikeltje over aseksualiteit in Onkruid. Daar verschijnt ineens Rianne!  :D

Hier is een knipseltje:



Morgen ga ik een Onkruid kopen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

De omschrijving van wat aseksualiteit is klopt niet helemaal, maar leuk dat ze er aandacht aan hebben besteed. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

rianne

Ik heb het artikel vandaag gelezen. Ik wist eerder niet dat het al gepubliceerd was:-p Een vriendin stuitte er toevallig tegenaan in de winkel.