Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomst in juni, wat gaan we doen ?

Gestart door AceVentura, mei 08, 2016, 09:54:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Voor juni wil ik kijken of we de bijeenkomst een wat andere vorm kunnen geven. Het kringgesprek is zeker leuk en nuttig maar je merkt toch wel dat we op een gegeven moment door de gespreksstof heen zijn.
Een van de ideeën die eerder voorbij kwam is om iets met een lezing te doen. Dat klinkt op zich als een goed idee maar levert meteen de volgende vragen op: Over welk onderwerp en door wie ? Hebben jullie een leuk idee voor een onderwerp of zou je graag een lezing willen geven ?
Een ander idee is om de film (a)sexual te laten zien, maar ook andere ideeën zijn uiteraard welkom.

Uiteraard hoeft het allemaal niet de hele middag te duren, we kunnen natuurlijk altijd meer dingen doen een middag.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Ik zou best een lezing/korte talks willen geven, maar het aantal onderwerpen dat mij zo even te binnen schiet is vrij beperkt.
- Aseksualiteit in de populaire media (dit krijg ik niet voor mei rond)
- Autisme en seksualiteit (dit is een work-in-progress, al een paar jaar ofzo)

Maar ik zal ook even rondvragen.

OnsenTamago

Mijn echtgenoot komt met het idee om te gaan bowlen of lasergamen.
Weer iets heel anders ;)

AceVentura

Bedankt voor de suggesties OnsenTamago.

De onderwerpen zijn inderdaad lastig, vandaar ook mijn vraag hier :) Wel goede ideeën trouwens. Voor de datum gok ik een beetje op eind juni.
Ook de suggesties voor bowlen of lasergamen vind ik wel leuk, waarbij bowlen denk ik wat geschikter is voor een grotere doelgroep.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

lies66

waar wordt de bijeenkomst gegeven ? ik ben nog nooit naar een bijeenkomst geweest maar heb wel interesse !
gr. lies

AceVentura

Als het een bijeenkomst word met een lezing enzo dan zal het waarschijnlijk in Voorburg zijn, word het meet een activiteit dan zijn we daar waar de activiteit te doen is  ;D over het algemeen ook wel in en om Den Haag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Nu het zo mooi weer is, zouden we ook eens kunnen overwegen om een Munch te organiseren.

Wat is een munch? Dat is gewoon een soort picknick in een park, waarbij iedereen wat voedsel&drinken mee moet brengen.

AceVentura

Bedankt voor alle ideeën OnsenTamago.

Vooral het idee van de lezingen blijft bij mij wel hangen, wat zou je nodig hebben voor de lezing over aseksualiteit in de populaire media ? Dan kan ik kijken of ik die kan faciliteren. Denk je dat het zou lukken voor eind juni ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Citaat van: AceVentura op mei 16, 2016, 07:48:59 PM
Vooral het idee van de lezingen blijft bij mij wel hangen, wat zou je nodig hebben voor de lezing over aseksualiteit in de populaire media ? Dan kan ik kijken of ik die kan faciliteren. Denk je dat het zou lukken voor eind juni ?

Moet ik even overleggen. Want die wilde ik doen, samen met een Ace-vriendin die toevallig alles weet over populaire media, en met wie ik samen vaker dergelijke lezingen heb gegeven. Maar zij probeert momenteel het geven van college's te combineren met verhuizen, en heeft daarom niet al teveel tijd. (wegens tijdgebrek heeft ze nog steeds niet naar een salon kunnen komen)

Een ander onderwerp, waar ik ook wel meer over zou willen horen, is "Ace & Ouderschap".

(overigens, is het trouwens niet een idee om de salons te gaan promoten via modernere middelen zoals MeetUp en Eventbrite?)

AceVentura

Citaat van: OnsenTamago op mei 16, 2016, 08:48:13 PM
Moet ik even overleggen. Want die wilde ik doen, samen met een Ace-vriendin die toevallig alles weet over populaire media, en met wie ik samen vaker dergelijke lezingen heb gegeven. Maar zij probeert momenteel het geven van college's te combineren met verhuizen, en heeft daarom niet al teveel tijd. (wegens tijdgebrek heeft ze nog steeds niet naar een salon kunnen komen)
Dat zal dan inderdaad druk zijn. Ik hoor het graag als je weet of het wel/niet kan.

Citeer
Een ander onderwerp, waar ik ook wel meer over zou willen horen, is "Ace & Ouderschap".
Dat is een lastige denk ik, voor zover ik weet hebben we niet heel veel ervaringsdeskundigen op dat gebied, maar ik kan er natuurlijk naast zitten  ;D

Citeer
(overigens, is het trouwens niet een idee om de salons te gaan promoten via modernere middelen zoals MeetUp en Eventbrite?)
Met de bijeenkomsten in Voorburg is mijn voornaamste doel om een veilige plek te hebben waart we met elkaar kunnen praten, Zichtbaarheid en bijbehorende promotie is wat mij betreft ondergeschikt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Respi

Citaat van: lies66 op mei 10, 2016, 02:45:15 PM
waar wordt de bijeenkomst gegeven ? ik ben nog nooit naar een bijeenkomst geweest maar heb wel interesse !
gr. lies

Hetzelfde geld voor mij

AceVentura

Zodra er duidelijkheid is over de invulling en locatie zal ik een "officiële" aankondiging plaatsen met alle info erin.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ALX

Ik ben ook geïnteresseerd in een meet-up. Ik kan wel wat kaartspelletjes meenemen voor het geval we door de gespreksstof heen raken, maar nog niet naar huis willen.  ;)

AceVentura

Omdat het de laatste tijd weer wat rustig is op het forum (is het weer vakantie ofzo?  ;D ) en ik daardoor verwacht dat de meeting ook niet zo druk zal zijn is het misschien zonde om veel moeite te steken in een lezing en alle voorbereiding die daar bij komt kijken.
Vinden jullie het een leuk idee om met een groepje naar Madurodam te gaan ? Ik zie twee mogelijkheden:
1) Een beetje later in de middag beginnen, rond 16:00 bijvoorbeeld, en aansluitend bij de lokale horeca wat eten
2) Als we op 25 juni gaan kunnen we wat eerder beginnen, rond 14:00 bijvoorbeeld, en na het bezoek aan Madurodam gezamenlijk naar de Queer Aan Zee borrel gaan
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ondanks dat ik zei dat ik het wat rustiger aan wilde doen wat betreft meetings, heb ik 25 juni toch al weer op m'n kalender gezet.
Ik ben in voor de kombinatie Madurodam en QaZ-Borrel.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)