Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

30 april 12:00, activiteit in Scheveningen

Gestart door AceVentura, april 08, 2016, 05:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

De vorige keer kon ik er helaas niet bij zijn, maar het lijkt me heel leuk!  :cheerleader:
Is there any escape - A guy called Gerald

AceVentura

Ik heb het eerste berichtje nog een keer uitgebreid, hopelijk is hiermee het hoe-herkennen-we-elkaar-probleem opgelost.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb het eerste bericht nogmaals geupdate. De Maatschappij blijkt nog niet open te zijn op die tijd. Ik heb het nu veranderd naar bij de Oude Kerk (BIJ de oude kerk, niet IN de oude kerk :) ).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Edewecht op april 13, 2016, 07:13:12 PM

Mijn hoofd staat op t ogenblik niet naar allerlei aktiviteiten. Ik ben er graag bij op 30 april, maar mogelijk ben ik er pas bij vanaf 16.00 uur bij Queer aan Zee.
Maar ik zie nog wel wat ik wel/niet doe, en laat het zeker bijtijds weten.


Bij deze dus: ik heb besloten om alleen met de borrel mee te doen, dus ik ben rond 16.00uur bij De Maatschappij. Iedereen een fijne leuke dag/festival gewenst!

O ja, herkenning: ik zal m'n zwart-grijs-wit-paarse muts en sjaal wel weer op en om hebben, en ik heb een rugzakje met roze bloemen erop. En ik lijk op de foto hiernaast.  ;D Huh?  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Leuk dat je er in ieder geval met de borrel bij bent Edewecht  :cheerleader:

Voor wat betreft de rest van de activiteiten: De weersverwachtingen zeggen niet veel goeds dus ik hoop dat dat geen spelbreker gaat worden. Een week vooruit is vaak nog erg onnauwkeurig dus hopelijk zitten ze ernaast ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Ik wil gaan, ook voor mij de eerste keer dat ik een "aseksuele" bijeenkomst bezoek. Dus ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn. Is het trouwens de bedoeling dat ik al reserveer voor het dvd festival?

AceVentura

Leuk dat je er bij wil zijn Jan. Deze keer zal wat minder in het teken staan van aseksualiteit dan anders. Een activiteit buiten geeft altijd wat minder gelegenheid om met elkaar te praten en de borrel is veel breder dan aseksualiteit alleen (al hoewel niemand je tegen zal houden om daar met een paar aseksuelen te praten natuurlijk).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Oeps, ik was vergeten je vraag over het reserveren vergeten te beantwoorden, dus bij deze alsnog:
Ik ken het festival ook niet zo goed (vandaar ook het alternatief voor sealife), zelf heb ik in ieder geval nergens voor gereserveerd. Gezien het tijdstip wil ik in ieder geval wat eten daar en verder zie ik dar wel wat er wel of niet kan.

De weersverwachting voor zaterdag word langzaam maar zeker iets beter, momenteel is het wel koud (graad of 7) maar in ieder geval geen regen  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Ik moet helaas om 6 uur 's avonds werken dus het gaat niet lukken deze keer. Jammer!
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Jammer dat je er niet bij kan zijn Briggy.

Volgens mij hebben we verder een leuke groep bij elkaar en het weer werkt zo te zien goed mee dus tot straks !  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ik ben iets na half vijf op locatie van de borrel...! Had er graag al om 16.00 uur willen zijn, maar ben iets verlaat.

AceVentura

* AceVentura is inmiddels weer bijgekomen van een vermoeiende dag  ::)

Het was naar mijn mening een geslaagde dag gisteren. Het weer heeft goed meegewerkt. Soms was het zelfs even lekker warm met de zon erbij, maar het belangrijkste was dat het in ieder geval droog was :cheerleader: Nadat we door wat OV vertragingen wat langer moesten wachten op iedereen waren we uiteindelijk met een groepje van 7, een leuk divers groepje. Het DVD festival viel wat tegen, het was erg klein en de dingen die je kon doen spraken ons niet aan. We zijn toen aan de lange wandeling naar Sealife begonnen waar we diverse vreemde onderwaterbeesten hebben kunnen bekijken. Daarna zijn we richting de Queer aan Zee borrel gegaan waar even later Edewecht ook nog aansloot.
De borrel is bij mij in ieder geval weer goed bevallen, ik hoop dat dat voor de rest ook zo is.

De volgende Queer aan Zee borrel is op 28 mei, ik zelf zal waarschijnlijk in juni weer wat proberen te organiseren als het dan niet te rustig is ivm. vakanties enzo.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Oké het was een lange rit van en naar Emmen, maar ik ben toch blij dat ik bij de borrel was. (Nou ja borrel, Edewecht heeft twee cappuccino gehad en een alkoholvrij soort sinas. 'Radler' noemen ze dat bocht  :geezer: )

En oude en nieuwe bekenden ontmoet, leuk.

Achteraf weet ik ook wat me zo aansprak: de ongedwongen, ontspannen sfeer die er hing. Ik heb niet zo heel veel gepraat met mensen van de andere kleuren van de queer-regenboog, maar ik merkte wel dat er een heel makkelijke, relaxte sfeer was, meer dan in een gay-café of homosoos. Al die 'minderheidjes' bij en door elkaar  :cheerleader:

28 mei ga ik weer naar de Salon in Nijmegen, maar het kan goed zijn dat ik later dit jaar weer de rit Emmen-Scheveningen - en terug  ;) - ga maken.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Wat mij betreft was het een zeer geslaagde dag! Leuk om de gezichten achter de forumnamen te zien.  :handschudden:
Zeker voor herhaling vatbaar!  :cheerleader:
Is there any escape - A guy called Gerald

Briggy

Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, moest weer voor de zoveelste keer achter elkaar beide weekenddagen werken  :-\ :-X
12-1-2015 <3 MarkA