Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

(zomer)stop Aseksuelen Salon Nijmegen

Gestart door Imogen, april 06, 2016, 09:27:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flying Ace

Als jullie in September een meet hebben, kom ik ook eens langs.
Woon tenslotte praktisch naast de deur  :)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

#17
Helaas gaat de Aseksuelen Salon van deze maand nog niet door....

Ik heb het Roze Huis gemaild om te vragen of de Salon verplaatst kan worden naar de 2de zaterdag van de maand maar geen reactie gehad. Die mail is al 3 weken geleden verstuurd, dus erg snel zijn de niet  :-[
Ook heb ik een dag van een vereniging waar ik lid van ben op de 24ste en is de Queer aan Zee borrel ook op de laatste zaterdag van de maand.

Ik probeer weer contact op te nemen met het Roze Huis om te kijken of de Salon dan zaterdag 10 oktober 8 oktober kan plaats vinden.

Excuses voor degene die graag hadden willen komen!!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

OnsenTamago

Citaat van: Dutch Ace op september 08, 2016, 06:26:29 AM
Ik probeer weer contact op te nemen met het Roze Huis om te kijken of de Salon dan zaterdag 10 oktober kan plaats vinden.

Bedoel je 8 oktober? ;)

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"