Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vertellen dat je een SOA hebt.

Gestart door ClintonWalter, april 01, 2016, 11:46:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ClintonWalter

Dag iedereen,

Ik dacht ik ga even raad vragen hier op dit forum.
Hebben jullie ervaring met hoe je best kan uitleggen aan je partner dat je een SOA hebt?
Ik had onlangs pijn bij het plassen en was aan het rondpluizen op het internet en vond terug op [link verwijderd] dat ik wel eens Chlamydia zou kunnen hebben.
Nu ben ik daarna naar de dokter gegaan en ja hoor, ik heb chlamydia (nu ben ik een kuur aan het volgen om er vanaf te geraken).
Ik heb net een nieuwe partner leren kennen en we hebben nog geen seks op dit moment. Ik heb niet echt een grote drang om te vrijen maar hij pusht me nu wel een beetje.
Hebben jullie een idee hoe ik het best zou kunnen aanpakken?

Groetjes!

Edewecht

Beste ClintonWalter,
Ik denk dat je op andere forums moet zijn. Dit is niet de plek om op je vraag in te gaan.
vriendelijke groet,
Edewecht
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

En jij ook een fijne 1 april ClintonWalter! :cake:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Charmander

Denk dat je hier ook verkeerd zit..?
Of het was 1 april, geen idee. :).