Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

n

Gestart door Zino, februari 09, 2016, 06:45:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zino

n
n

Edewecht

Hallo Joris, welkom op het forum en succes met je zoektocht!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SaxiePhone

Van harte welkom van een mede brabantse

lies66

Hoi hoi,

ik zit netb een paar dagen op de site en zag je berichtje, sprak mij wel aan, maar ja : we wonen wat ver bij elkaar uit de buurt ; jammer !
je heb een leuk gezicht en je schrijft ook leuk.
succes met je zoektocht.

groetjes lies :wave:

Badmuts

Citaat van: Zino op februari 09, 2016, 06:45:54 PM
Hallo

Mijn naam is Joris, ik ben 46 jaar jong en kom uit Noord-Brabant.
Ik hoop hier die ene speciale (aseksuele) vrouw te vinden die bij mij past en waarmee ik nog vele mooie, warme en liefdevolle momenten kan delen. (zonder die eeuwig verplichte sex idd)
Ik heb al een beetje rond gelezen op deze site en veel herkenbaarheid gevonden gelukkig.
Zoals zovelen heb ook ik mijn rugzakje met misgelopen relatie's en ervaringen.
Mocht ik in contact komen met iemand dan staat vragen vrij daarover want geheimen heb ik niet.
Leuker lijkt het mij voor nu om iets meer over mezelf te vertellen en zo hopelijk een eerste stap te zetten naar een fijn contact.
Zoals gezegd ben ik 46 jaar JONG en ben gek op muziek (van Hazes tot klassiek). Gewoon lekker thuis luisteren (liefst samen natuurlijk) of zo nu en dan eens een concert of festival bezoeken, echt super.
Ik vind dieren geweldig en dan met name honden. Helaas heb ik op dit moment zelf geen hond maar hopelijk verandert dat nog in de toekomst.
Ik hou van: een terrasje pakken, lekker uit eten, een leuke stad bezoeken, filmpje kijken, een goed gesprek.
Een echt sportief type ben ik niet, al wandel ik wel erg graag.( het liefst aan zee of in de bossen), heerlijk uitwaaien.
Ik ben ook graag gewoon thuis, lekker voor de tv en kan goed tegen alleen zijn maar samen lijkt me toch zoveel leuker........
Ik ben een open, redelijk gevoelige jongen die eerlijkheid hoog in het vaandel heeft staan
Heb jij net als ik veel liefde te geven en spreekt mijn korte tekst je aan, dan zou ik het erg leuk vinden om je te leren kennen en wat te mailen met elkaar.
ps  Hieronder een profielfoto zodat je ziet wie je voor je hebt. ( wel zo prettig vind ik zelf)

groetjes   Joris








Joris ik heb je een prive bericht gestuurd. ;-)

Greetzzz