Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

Ik ben erbij vandaag, ben er alleen pas om 16:20 uur.  :cheerleader:

AceVentura

#46
Het was weer een gezellige boel  ;D
De opkomst was deze keer wat laag, we waren met z'n 7'en, waarschijnlijk door oa. de Rotterdam Pride. Dat maakt het uiteraard niet minder gezellig en we hebben leuke en goede gesprekken gehad .... en natuurlijk Bi Visibility CupCakes  :cheerleader: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Unalome

Fijn om te horen dat het gezellig was! Ik hou de bijeenkomstenpagina in de gaten, lijkt me heel leuk om een keer te komen!

Hilde

Ja, het was inderdaad een rustigere borrel deze keer, 7 bezoekers nu tegenover zo'n 30 bezoekers de vorige maand. Dit was voor mij geen punt. Hierdoor heb ik juist langere een-op-een gesprekken gehad.  :) Toch bijzonder hoe zo'n simpele borrel doorwerkt. Ik kom er vaker en voel me daardoor ook steeds meer verbonden met mensen die er ook vaker komen.  :grouphug:  Maar komen er nieuwe mensen, en die zijn er altijd gelukkig, dan ben ik ook altijd nieuwsgierig. Wat is jouw verhaal?   :handschudden: De cupcakes waren heerlijk en vonden gretig aftrek. 5 sterren!  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

AceVentura

Over twee weken is het alweer zo ver en is er weer een Queer aan Zee borrel in Scheveningen  :cheerleader:. Wie zijn er van plan te gaan ?
Voor mij zelf is het nog wat onzeker maar ik hoop in de komende twee weken nog wat te kunnen regelen zodat ik er bij kan zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ik ga erheen en ben er om 16.00 uur - hopelijk zie ik je daar, AceVentura!  :handschudden:  :cheerleader: :wave:

Edewecht

Ik ben die dag naar een oud-collega van me. Je raadt het nooit... een trans-vrouw  :D
Dus die dag ben ik Queer aan de Waal.

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben!   :grouphug:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Jij ook veel plezier bij Queer aan de Waal  ;D

@Hilde: Hopelijk tot zaterdag !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde


AceVentura

Bedankt voor het delen van de link Hilde.

Inmiddels is voor mij ook zeker dat ik er bij kan zijn  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren hebben we weer een supergezellige borrel gehad  :cheerleader:
Ik schat dat we ongeveer met 20 personen waren en een groot deel van de LGBT lettersoep was vertegenwoordigd. Er was in de omgeving een hoop te doen rondom halloween, gelukkig hebben we alle aanvallen van zombies, heksen en ander gespuis overleefd  ;D

Nu maar op naar de volgende borrel op 26 november, we hebben dan wat extra's in de planning staan dus daar zal ik binnenkort een aparte aankondiging voor plaatsen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op oktober 30, 2016, 09:26:38 AM

Nu maar op naar de volgende borrel op 26 november, we hebben dan wat extra's in de planning staan dus daar zal ik binnenkort een aparte aankondiging voor plaatsen.


Laat me raden: ... uhm... Sinterklace?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :o Dat zou je toch niet verklappen Edewecht  :o

We zoeken wel nog iemand die paarse piet wil spelen, zwart mag toch niet meer dus dan is dat ook meteen opgelost  ;D

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Jawel, zwart mag, mits vergezeld van grijs, wit en paars.  ;D

Citaat van: AceVentura op oktober 30, 2016, 03:20:15 PM

:o Dat zou je toch niet verklappen Edewecht  :o


Ik dacht: ik roep maar wat...  :bloos:  :(
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Deze maand is de Queer aan Zee borrel wat vroeger dan anders vanwege alle feestdagen enzo, daardoor valt hij nu op 17 december.
Zijn er nog meer van plan om daar naartoe te gaan ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler