Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Als ik dit zo lees, denk ik bij mezelf: strandje, terrasje, Sealife, en dan Queer aan Zee, lijkt me voor mezelf een vol genoeg programma. Dan ligt het accent voor een keer meer op gezelligheid, en minder op gesprekken. Lekker toch?
En nou maar hopen op mooi (strand)weer (smiley met zonnebril)  ... ah, deze: 8)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Als je het zo omschrijft krijg ik er nog meer zin in  8)

Omdat het "voorprogramma" toch niet specifiek iets aseksueels is kunnen we misschien andere Queer aan Zee bezoekers ook de mogelijkheid geven om aan te sluiten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren zijn we uiteindelijk met 8 aseksuelen bij Queer aan Zee geweest  :cheerleader: Hopelijk zijn er meer die er vaker langs gaan komen.

De volgende borrel is op 28 mei.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Zijn er nog mensen die volgende week zaterdag 27 augustus naar de Queer aan Zee borrel gaan? Ik ben nu een keer in de gelegenheid om ook te gaan, ligt er aan met vervoer of ik met iemand kan carpoolen  ;D

Wat: Queer aan Zee
Waar: eetcafé de Maatschappij,
Keizerstraat 67, 2584 BC Scheveningen
Hoe laat: van 16:00 - 22:00
Voor wie: voor iedereen die zich betrokken voelt bij de LHBTQAI community.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Voor mij is het wat onzeker (zelfde reden als met de picknick  ::) ) maar dit is wat makkelijker last-minute in te passen, er is dus een redelijke kans dat ik er ben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

A.s. zaterdag 27 augustus hoop ik er weer bij te zijn!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Inmiddels is (eindelijk) mijn voorbehoud komen te vervallen en weet ik nu zeker dat ik er zaterdag bij kan zijn  :cheerleader:
Leuk dat jullie er ook bij kunnen zijn Edewecht en DutchAce  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op augustus 24, 2016, 07:40:25 PM

Leuk dat jullie er ook bij kunnen zijn Edewecht en DutchAce


DutchAce heeft me laten weten dat ze niet komt.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat is jammer, hopelijk een andere keer dan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het was weer een gezellige middag/avond gisteren.
Door het mooie weer hebben we de hele tijd lekker buiten kunnen zitten. Een tijdje werd de wind wat harder waardoor het wat oncomfortabel was, maar toen die weer weg was was het weer prima te doen. Het gezelschap was weer zeer divers, van hier waren Edewecht, Hilde en ikzelf van de partij. We hebben veel gesproken over allerlei onderwerpen en uiteraard ook aseksualiteit.
Door het mooie weer hebben we het ook lang uitgehouden. Het groepje werd langzaamaan steeds kleiner de laatsten gingen pas om ca. 11:30 allemaal naar huis.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Over twee weken is het alweer zo ver en is er weer een Queer aan Zee borrel.
Zelf ga ik er zeker heen, zijn er nog meer die er heen gaan ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik weet nog niet of ik kan.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Inmiddels staat de aankondiging voor komende zaterdag ook op de website:
https://queeraanzee.wordpress.com/2016/09/20/uitnodiging-queer-aan-zee-borrel-zaterdag-24-september/

Zijn er nog andere geïnteresseerden ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik ben dan dus bij de Rotterdam Pride.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Veel plezier in Rotterdam Edewecht  :cheerleader:

* AceVentura vermoedt dat het dan wel eens rustig zou kunnen zijn, er zullen vast meer Queer aan Zee bezoekers naar de Rotterdam pride gaan
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler