Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

13 februari 13:00, meeting in voorburg

Gestart door AceVentura, januari 10, 2016, 03:27:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: AceVentura op januari 24, 2016, 08:03:16 PM

Enige wat we nog nodig hebben is een tafel. Er staat een klein tafeltje bij YanYangBalance maar een iets grotere variant zou handig zijn :) Zelf heb ik geen tafel die ik mee kan nemen, iemand anders misschien ?

Mjoa. Zal ook wel lukken. Ik neem wel iets mee.  8)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Super  :cheerleader:

* AceVentura spot ineens ook Edewecht's eerdere opmerking over koffiepads
Daar heb ik er ook nog wel wat van, dus die kan ik meenemen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

lazybones

Hallo allemaal! Een vriendin en ik zouden graag ook langs willen komen, is er nog iets wat wij mee zouden kunnen nemen??

AceVentura

Het enige wat we volgens mij nog echt nodig hebben is een tafel, dat kan gewoon iets simpels zijn van een tuinset ofzo, verder mag je uiteraard meenemen wat je zelf wil en lekker vind. Wat overblijft mag gewoon weer mee terug :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Oeps, ja, iets te snel geweest met antwoorden  :bloos:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Heb dat weekend vrij dus zit er serieus aan te denken om langs te komen. Lijkt mij leuk om jullie  (weer) eens te zien!
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Briggy op januari 29, 2016, 03:33:37 PM
Heb dat weekend vrij dus zit er serieus aan te denken om langs te komen. Lijkt mij leuk om jullie  (weer) eens te zien!

Dat is wederzijds!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Helaas kan Mark er niet bij zijn. Maar dat maakt niet uit, ik zal ook wat te drinken/wat lekkers meenemen.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Jammer dat Mark er niet bij kan zijn, maar leuk dat je toch komt Briggy  :cake:

Zijn er nog specifieke onderwerpen of zaken waar we in de meeting aandacht aan willen geven ? Vorige keer waren we op een gegeven moment een beetje door de gespreksstof heen en ging het alle kanten op  ::) Zijn er misschien nog interessante discussies in Nijmegen geweest waar we vervolg aan kunnen geven ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Als het goed is, heb ik nog een paar papiertjes waar wat vragen en stellingen op staan. Waaronder een citaat van Koffie: "Ik wil best in een hokje, zolang het deurtje maar open staat." Zulke dingen.
Nou, die zou je op een gegeven moment uit de hoed kunnen toveren. Ik zoek ze ff op en kom hier op terug.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat is inderdaad ook wel handig.
Van een van de eerste praatmeets die we hadden had ik nog wat vragen van dutchamoeba gevonden. Hoewel ze inmiddels wat oud zijn zijn ze nog wel relevant denk ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Gevonden!

  • In hoeverre vind jij  jezelf a-, of demi- seksueel?
  • Hoe ga jij als aseksueel om met de hokjes X/V/M?
  • Wat betekent het om aseksueel te zijn in een wereld die geobsedeerd is door seks en gender? M.a.w. kun je nog lachen? Vertel! :-)
  • Is er verschil tussen je seksbeleving vóór en nádat je jezelf (h)erkende als aseksueel?
  • Omdat we aseksualiteit als geaardheid beschouwen: Zou aseksualiteit een agendapunt moeten zijn in de LHBT-organisaties? En wat denken we van "LGBTIQAP"?
  • M/V/X... Hoe wil jij aangesproken worden ?
  • "Identiteit is (maar) een hulpmiddel."
  • "Ik wil best in een hokje. Als het deurtje maar openstaat."
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Cindy

Zodra dit eens in België doorgaat heb ik ook wel interesse!