AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 22, 2013, 11:37:19                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email? Stuur dan een email met daarin de naam waarmee je je hebt ingeschreven naar de administrators: dutchaven @ mail.com. (zonder spaties rond de @). Voor alle overige vragen is PM de snelste weg!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: criticize me  (gelezen 1592 keer)
Triple a
Gast
« Gepost op: Augustus 28, 2006, 04:21:19 »

don't let the other aven know you are seeing this. this is one of the rough drafts for the pamphelet  - what do you think

front: http://i22.photobucket.com/albums/b344/mishaspics/front.png

back:

http://i22.photobucket.com/albums/b344/mishaspics/hugelyfrustrated.png
TBW
Administrator
Too Asexy for this Site

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 28, 2006, 06:15:29 »

Nice.

[American French accent] Tres chique. [/American French accent]
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 30, 2006, 09:28:32 »

Wat een vrolijke folder Drievoudig A!

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 30, 2006, 10:54:48 »

Smiley Ja, leuke en vrolijke folder !

less is more..
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 31, 2006, 10:38:20 »

Jammer dat ik de tekst niet goed kan lezen, want dat is het belangrijkste.
De folder zou mij niet aanspreken, een beetje kinderachtig door de kleuren en de vormen. Ehm, sorry  Embarrassed ik weet niet hoe ik dit aardiger moet zeggen. Zelf houd ik meer van strak en zakelijk. Ik hoop echt niet dat ik je beledig ofzo, want de rest vond hem tot nu toe wel mooi, dus je moet je niets van mij aantrekken.  Undecided

Ik vond dus net de vergrootknop (stomme ik  Roll Eyes ) Ik vind de teksten erg goed, vooral de citaten. Ze zijn erg positief!
« Laatste verandering: Augustus 31, 2006, 10:41:36 door Ereinion » Gelogd

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
Triple a
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: September 01, 2006, 05:21:32 »

Jammer dat ik de tekst niet goed kan lezen, want dat is het belangrijkste.
De folder zou mij niet aanspreken, een beetje kinderachtig door de kleuren en de vormen. Ehm, sorry  Embarrassed ik weet niet hoe ik dit aardiger moet zeggen. Zelf houd ik meer van strak en zakelijk. Ik hoop echt niet dat ik je beledig ofzo, want de rest vond hem tot nu toe wel mooi, dus je moet je niets van mij aantrekken.  Undecided

Ik vond dus net de vergrootknop (stomme ik  Roll Eyes ) Ik vind de teksten erg goed, vooral de citaten. Ze zijn erg positief!

ahh, don't worry about that - i want criticisms. Its the only way to improve.

Actually Jesh and I discussed creating different pamphelets for different age ranges because what will attract a teenage probably won't work as well at attracting the 60+ crowd, though funding becomes an issue if we go that route
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #6 Gepost op: September 01, 2006, 09:10:36 »

Ik heb daar zelf ook al over nagedacht, om verschillende voor verschillende leeftijden te maken. Maar ik stuitte ook op hetzelfde probleem. Het is wel moeilijk om iets te vinden wat veel mensen zal aanspreken.
Hoe verspreiden jullie de folders meestal? Misschien kun je daar je lay-out op aanpassen. Ik heb onze flyer gemaakt, met het idee dat het voornamelijk bij huisartsen en dergelijke komt te liggen.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
myra
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: September 01, 2006, 09:27:58 »

Ik vind het wel fijn om wat gezichten van het internationale forum terug te zien op de folder. Moedig van die mensen dat ze zichzelf zo willen tonen.  cake
Zonnekind
AVENistor

De enige echte A-phrodite

« Antwoord #8 Gepost op: September 02, 2006, 01:27:42 »

Ik vind de vorm van de folder heel mooi maar de kleuren ook niet. Ik vind het wel een tof gedacht om de driehoek van aven te gebruiken maar zou dus ook eerder andere kleuren nemen. De inhoud vind ik ook wel heel goed. (nee ik heb niet alles gelezen Cheesy maar ik heb naar de grote titels gekeken Grin)

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.
Triple a
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: September 03, 2006, 01:47:56 »

Ik vind de vorm van de folder heel mooi maar de kleuren ook niet. Ik vind het wel een tof gedacht om de driehoek van aven te gebruiken maar zou dus ook eerder andere kleuren nemen. De inhoud vind ik ook wel heel goed. (nee ik heb niet alles gelezen Cheesy maar ik heb naar de grote titels gekeken Grin)

You aren't the first to say that and the pamphelet wil be redesidgned taking things like that into consideratio before its printed
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: