Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon Middelburg - Zeeland?

Gestart door Imogen, september 30, 2015, 11:24:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Hallo mensen uit Zeeland, Zeeuws-Vlaanderen en België!

Samen met Koffie en Susannina ben ik aan het kijken of we voor de aseksuelen die rond Zeeland wonen ook een Salon kunnen oprichten.
Sinds het niet echt lukt om een salon op te richten in Antwerpen en er nu wat meer Zeeuwen bij zijn gekomen, is de vraag:

Wie heeft er interesse in een Aseksuelen Salon in Middelburg?
Deze plaats schijnt logistiek het meest haalbaar te zijn, met een goede OV verbinding.

Vanaf 11 oktober wordt het LHBT Netwerk Zeeland officieel gestart en kunnen we vanuit de Werkgroep Aseksualiteit makkelijker met hen samenwerken. In Middelburg is er ook een LHBT-cafe, Cafe Glam, waar de Salon evt. gehouden kan worden.
http://www.coczeeland.nl/

Graag hoor ik van jullie of je naar zo´n Aseksuelen Salon wilt komen, mocht hij in Middelburg georganiseerd worden. En zo ja, of je ook mee wilt helpen deze Salon te realiseren.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Ik heb wel interesse dus. :) Al zal ik er mocht het bv. op maandelijkse basis gehouden worden niet elke keer bij kunnen zijn.

Organiseren en netwerken is op zich niet mijn ding, maar iets meenemen wat met de trein mee kan bv., daar kan ik wel me helpen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

SaxiePhone

Ik heb veel interesse. Ook ik heb wel regelmatig drukke weekenden, dus iedere keer aanwezig zijn zal niet gaan lukken, maar ik ga er wel naar streven er regelmatig te zijn.

suzanina

Ik wil me ook engageren, werk ook wel veel weekeinden, maar het zal ons toch eens lukken zeker?  :bloos:

myra

ik heb ook wel interesse, woon in België, maar kan er zeker ook niet elke maand bij zijn.

Imogen

Net als de Salon in Nijmegen en hopelijk in Voorburg zou het dan 1x per twee maanden zijn.
Maar eerst eens kijken of café Glam interesse heeft en het op een zaterdagmiddag zou kunnen.

Daarna een persbericht maken voor de PZC en kranten/tijdschriften in België. Met de werkzaamheden van de werkgroep zou dit toch pas vanaf januari gestart kunnen worden.....
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Is het dan een beetje rustig in het cafe, op zaterdagmiddag? Ik ken de locatie totaal niet, maar om met elkaar te praten is het voor mij bv. lastig als er veel andere gesprekken om me heen zijn, er muziek op de achtergrond is (zeker als die wat harder is). Van dat soort dingen is het voor mij mede afhankelijk of ik kan komen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Speedy

Hoi,
ik heb wel interesse om hier af en toe naar toe te gaan