Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

31 oktober 13:00, meeting in Voorburg

Gestart door AceVentura, september 21, 2015, 05:23:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Jullie geven inderdaad precies aan waar mijn twijfel zit. Eind van de maand zit je met de feestdagen, in het begin nog met Sinterklaas en dicht op de meeting in Nijmegen  ::)

Ik wacht nog even wat reacties af, als er voldoende interesse is kan het uiteraard.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tempesta


Gudrun

is begin januari geen optie? Om nou helemaal tot eind februari te moeten wachten .... Er zijn vast mensen voor wie Nijmegen net wat te ver weg is, en voor wie Voorburg wel te doen is (ahem - ik dus). En als we het in januari doen, is er nog genoeg tijd om wat publiciteit te doen (lokale krantjes, or via internet - facebook, tumblr, oproepje op de nieuwe website van de werkgroep, etc.), zodat er meer mensen komen.

Imogen

Misschien de tweede week van januari een nieuwjaarsborrel houden in Voorburg?

CiteerEn als we het in januari doen, is er nog genoeg tijd om wat publiciteit te doen (lokale krantjes, or via internet - facebook, tumblr, oproepje op de nieuwe website van de werkgroep, etc.), zodat er meer mensen komen.
Deze meeting wordt door AceVentura zelf gehouden en het is aan hem of hij er publiciteit aan wil geven.
De salon in Nijmegen wordt gehouden vanuit de Werkgroep, deze meeting in Voorburg niet. Dus als de meeting in Voorburg op de site van de Werkgroep komt, kunnen mensen de verkeerde indruk krijgen dat het ook in Voorburg de meeting organiseert.
We willen de twee meetings graag gescheiden houden.

Misschien wel een idee om ieder wat geld te doneren aan AceVentura voor de zaalhuur, voor degene die komen. Zo hoeft hij niet in zijn eentje op te draaien voor de kosten...... ;)
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Januari vind ik ook lastig. Eind januari verwacht ik de meeting in Nijmegen weer, en het wordt dan misschien kort op elkaar voor wie naar beide meetings wil gaan.
Het enige wat ik zo snel kan bedenken is echt de eerste zaterdag van januari, maar dat is de 2e en daardoor misschien ook niet de meest geschikte dag  :schater:

Voor wat betreft de publiciteit ben ik vooral afgelopen keer wat terughoudend geweest omdat het voor mij wat onzeker was of het allemaal wel zou gaan en zou bevallen. Nu dat duidelijk is kan het volgende keer inderdaad wat meer.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

In Den Haag is een COC Cafe waar je ook eens kan informeren om een bijeenkomst te houden. Op speciale dagen kunnen daar besloten events georganiseerd worden.
Wij een gratis plek en zij staan er misschien wel open voor omdat het baropbrengsten geeft.

http://www.cochaaglanden.nl/coccafe/

Heb je via hen ook meteen gratis publiciteit  ;D

Misschien iets om over na te denken voor volgend jaar, maar dat laat ik aan AceVentura over. Het is zijn meetingidee.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Ik zal uiteraard niemand tegen houden om bij het COC Cafe een poging te doen, en als er iets georganiseerd wordt zal ik proberen er bij te zijn, maar door de ligging is het zowel met de auto als met OV slecht bereikbaar waardoor ik het zelf niet als een praktische locatie zie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Natascha

Komt er nog een vervolg op deze meeting?
Vanuit Den Haag is Voorburg net wat dichterbij dan Nijmegen =)
En ik wil heel graag in contact komen met gelijkgestemden
Het is allemaal nog nieuw en onwennig voor mij, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar verhalen en ervaringen van anderen.
Dus ik hoop dat het initiatief voor deze meeting doorgezet wordt
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

AceVentura

Ik wil zeker vervolg geven aan de meeting, dat zal dan in februari worden. Momenteel zit ik aan 13 februari te denken maar ik moet nog even kijken of de ruimte dan beschikbaar is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Natascha

Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Edewecht

(Edewecht heeft 13 februari alvast op z'n kalender gezet)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tempesta

Dan ben ik op vakantie, ik wacht de volgende keer af :D.