Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

31 oktober 13:00, meeting in Voorburg

Gestart door AceVentura, september 21, 2015, 05:23:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

#45
Bedankt voor het verslagje Edewecht, daar heb ik weinig aan toe te voegen. Het was inderdaad erg gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Ik schrijf expres "weinig toe te voegen", want ik heb natuurlijk nog de foto van de  :cake:  ;D Met dank aan Sergio uiteraard :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

#46
O, ja, tijdens de meeting waren er ook nog twee ideetjes:
1) De tekst van ons lied (YMCA met eigen tekst) op de wiki zetten
2) De (web)winkels met aseksuele spulletjes opnemen op de links pagina op de wiki
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Was zeker een geslaagde bijeenkomst. Mooie ruimte, heerlijke taart en veel gezelligheid  :klap:

Maar waar is de foto van het avondeten nou?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Citeer
O, ja, tijdens de meeting waren er ook nog twee ideetjes:
1) De tekst van ons lied (YMCA met eigen tekst) op de wiki zetten
2) De (web)winkels met aseksuele spulletjes opnemen op de links pagina op de wiki

Staat op m'n te-doen-lijst  :)

CiteerMaar waar is de foto van het avondeten nou ;)

Dan moeten we even wachten op Sergio, die de foto heeft gemaakt  (jullie hebben wat gemist...  :D  )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sergio

Iedereen die gisteren aanwezig was, bedankt voor de fijne meeting, leuk jullie te leren kennen.

Op verzoek, de foto van de Chinees/Indische rijsttafel voor 12 personen (waarschijnlijk staat hier een foto onder);




Imogen

leuk te horen dat het een geslaagde meeting was. Voor mij is het echter zonder auto en zonder NS-kortingskaart iets te prijzig om een andere keer te komen.

CiteerOp verzoek, de foto van de Chinees/Indische rijsttafel voor 12 personen (waarschijnlijk staat hier een foto onder);

En jullie waren met z´n 3-en....zeker uitgehongerd na de wandeling?

Geen groepsfoto gemaakt, voor op het privédeel?  ;D

CiteerO, ja, tijdens de meeting waren er ook nog twee ideetjes:
1) De tekst van ons lied (YMCA met eigen tekst) op de wiki zetten
2) De (web)winkels met aseksuele spulletjes opnemen op de links pagina op de wiki

Misschien kan Edewecht zelf filmen dat hij het nummer speelt op de piano, net als met zijn andere nummers. En dit dan op de Wiki zetten.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op november 01, 2015, 03:09:57 PM
Voor mij is het echter zonder auto en zonder NS-kortingskaart iets te prijzig om een andere keer te komen.
Misschien kun je meerijden, een volgende keer.... (?)

Citeer
Geen groepsfoto gemaakt, voor op het privédeel?  ;D
geen tijd voor gehad  :schater:

CiteerMisschien kan Edewecht zelf filmen dat hij het nummer speelt op de piano, net als met zijn andere nummers. En dit dan op de Wiki zetten.
Staat al heel lang èn heel vaag op mijn te-doen-lijstje, ergens onderaan. Ben ook niet meer zo gelukkig met de versies die nu op youtube staan ('Seks nee dank je wel' en 'Ik doe Het niet met jou') dus het kriebelt wel om het allemaal weer eens opnieuw te doen. In de kerstvakantie misschien?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

We hebben zelfs twee groepsfoto's gemaakt: De eerste keer verkleed als taart en de tweede keer verkleed als chinees eten  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Zegt de ene aseksueel tegen de ander: lekker stuk!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :schater:
Het waren inderdaad lekker grote stukken taart die afgesneden werden  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

CiteerZegt de ene aseksueel tegen de ander: lekker stuk!


:rollol:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba


AceVentura

Volgens mij is de meeting goed bevallen, daarom wil ik er best een vervolg aan geven en vaker wat organiseren op deze locatie.
Deze maand is de Salon in Nijmegen, wat zou betekenen dat ik in december weer een meeting in Voorburg zou kunnen organiseren. Ik twijfel alleen een beetje of dat nuttig is, je zit dan toch redelijk klem met alle feestdagen en bijbehorende kosten en denk dat er daarom minder animo zal zijn voor een meeting.

Wat denken jullie ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

De laatste zaterdag van december valt op de 26e, dus tweede kerstdag. Misschien is een meeting dan een prachtige gelegenheid om - voor wie wil -  de knellende familiebanden te ontvluchten >:D

Genoeg gelachen. Je zou de reakties kunnen afwachten op dit topic, en een deadline stellen wanneer je de knoop doorhakt of het wel/niet doorgaat. En anders wordt het eind februari, want januari in Nijmegen.

Voor zover ik het nu kan bekijken, zou ik wel kunnen en willen, overigens.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sergio


Ben bang dat er idd wat minder animo zal zijn, als je het weer te vroeg in december zou plannen.. zou het misschien te kort na die van Nijmegen kunnen zijn.
Mijn reistijd naar Voorburg is enkele minuten, het zou mij wel lukken om ook aanwezig te zijn (mocht het toch doorgaan).