Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AntwerpPride 8-8-2015

Gestart door Imogen, juli 11, 2015, 03:07:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Wie gaan er op 8 augustus naar de GayPride in Antwerpen en willen een meeting houden? Misschien kunnen we dan ook al verder plannen maken voor de Aseksuelen Salon in Antwerpen in oktober. Ik ga iig die dag naar onze zuiderburen!  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

suzanina

Ik moet werken tot 14u, dus ben er pas na 15u, maar ik wil dan wel afspreken.

SaxiePhone

Antwerpen is voor mij heel dichtbij ook. Ik vind het tijdens eeneiige een beetje te druk, hou niet zoveel van grote drukte, maar in oktober gaat het misschien wel lukken. Heb de exacte datum nog niet gezien.

Imogen

#3
De AntwerpPride was mega gaaf! Heb daar gisteren  (illegaal) mee gelopen met 2 grote borden, voor en achter. Nadeel van alleen gaan, je kunt jezelf moeilijk filmen. Ik zal vanavond het videoverslag van de dag online zetten.

Leuk nog even met Suzanina na afloop een biertje te doen en Belgische frieten te eten bij Frieterie Max aan de Groenplaats  ;D

Ik was om half 9 's ochtends van huis vertrokken en om half 10 's avonds weer thuis.....ben nu nog doodmoe.
Volgend jaar is de EuroPride in Amsterdam. Zou leuk zijn om met een Internationale groep mee te lopen!



Edit: de reacties waren super! Kreeg spontane knuffels van random mensen, kreeg veel duimen omhoog, ook van een ´leernicht´ op een float  ;D Meer respect en tolerantie dan op een GayPride parade krijg je niet. Geen enkele negatieve reactie, op hier en daar wat mensen die moesten lachen om mijn bord. Had niet veel kunnen filmen, liep achter een wagen met harde muziek en had geen selfiestick om mezelf en de parade te filmen.

https://www.youtube.com/watch?v=O2NKG_SpkYQ Filmpje van iemand anders, helemaal aan het einde zie je mij lopen!!!!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

Citaat van: Dutch Ace op augustus 09, 2015, 07:02:32 AM
De AntwerpPride was mega gaaf! Heb daar gisteren  (illegaal) mee gelopen met 2 grote borden, voor en achter. Nadeel van alleen gaan, je kunt jezelf moeilijk filmen. Ik zal vanavond het videoverslag van de dag online zetten.
Ik ben benieuwd! :klap: Hoe waren de reacties op jouw borden?

Citaat van: Dutch Ace op augustus 09, 2015, 07:02:32 AM
Volgend jaar is de EuroPride in Amsterdam. Zou leuk zijn om met een Internationale groep mee te lopen!
Ja, dat zou inderdaad leuk zijn!

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SaxiePhone


JM

Heftig! En idd een goed idee voor de europride van volgend jaar!

Imogen

De video:
https://www.youtube.com/watch?v=tH5pJrVtzyA

Hij is wat lang voor een video waar je bijna niks van de parade zelf ziet.... :rollol:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op augustus 09, 2015, 07:02:32 AM
De AntwerpPride was mega gaaf! Heb daar gisteren  (illegaal) mee gelopen met 2 grote borden, voor en achter.(...)de reacties waren super! Kreeg spontane knuffels van random mensen, kreeg veel duimen omhoog, ook van een ´leernicht´ op een float  ;D Meer respect en tolerantie dan op een GayPride parade krijg je niet. Geen enkele negatieve reactie, op hier en daar wat mensen die moesten lachen om mijn bord.

:klap:   :visibility:   :visibility:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Demiandproud

Gaaf dat je zo hebt meegelopen. En fantastisch, de reactie die je kreeg!  :visibility: :visibility: :visibility:

Yep, ik hoorde inderdaad over Europride in Amsterdam. Zou cool zijn om er met 'n paar heen te gaan.
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.