Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

GayPride 2015

Gestart door Imogen, juni 20, 2015, 08:44:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Wie weet al of hij/zij naar de GayPride gaat dit jaar?

Ik probeer dat weekend vrij te houden en bij mijn zus te logeren die in de buurt woont.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

De kans is groot dat ik dan niet kan.  :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Die bootparade lijkt me wel een keer leuk om mee te maken, of ik daadwerkelijk kan weet ik nu nog niet.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

JM

ik wil eigenlijk al jaren een keer heen, maar de drukte houdt me tegen, wel erg veel mensen bij elkaar. Vind ik niet fijn.

Demiandproud

Huh... ik ben dat weekend in Amsterdam.

Toeval bestaat niet ofzo  ???
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

Flying Ace

Hoi!

Ik laat mij zelf ook weer eens een keer zien.
Het lijkt mij erg vet om naar de gay pride te gaan, maar ik weet nog niet zeker of het haalbaar is (ivm duur treinreisje).

Als er mensen met de auto gaan, kunnen we misschien delen in de kosten?

De drukte houdt mij ook wel een klein beetje tegen.
Maar aan de andere kant... t lijkt me wel tof om mee te maken.

Imogen

Ik ga iig wel naar de Gaypride! De botenparade begint om 13:30. Ik ben om 13:00 bij de Starbucks op perron 1, Amsterdam Centraal en wacht tot 13:30.

Ik zou het leuk vinden om met enkele van jullie (voor het eerst) in real life de botenparade te zien. Tot nu toe zag ik het alleen op tv.
Ik draag die dat een wit shirt en heb een regenboogvlag bij me.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Demiandproud

#7
@Sky en Dutch Ace, gezellig! Zou inderdaad leuk zijn! Zie jullie daar!
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

Imogen

@Sky: regelmatig hebben de Blokker, Kruidvat en Hema goedkope treinkaartjes in de aanbieding. Ik zal er zelf ook naar uitkijken en het je laten weten wanneer ze te koop zijn.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Imogen

Ik ben helaas toch verhinderd 1 augustus en kan geen oppas vinden voor mijn hond. Dus moet ik helaas toch afhaken....Wel ga ik een week later naar de AntwerpPride.
Misschien kunnen de andere die gaan samen ergens afspreken. Veel plezier voor degene die wel gaan!  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Demiandproud

Jammer, maar super dat je het laat weten!

Ik ben in Amsterdam, dus ik wil sowieso kijken. Nog andere gegadigden?
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

Briggy

Sorry, we kunnen niet :(
12-1-2015 <3 MarkA

Lila2

Citaat van: Sky op juli 05, 2015, 11:40:23 PM
Hoi!

Ik laat mij zelf ook weer eens een keer zien.
Het lijkt mij erg vet om naar de gay pride te gaan, maar ik weet nog niet zeker of het haalbaar is (ivm duur treinreisje).

Als er mensen met de auto gaan, kunnen we misschien delen in de kosten?

De drukte houdt mij ook wel een klein beetje tegen.
Maar aan de andere kant... t lijkt me wel tof om mee te maken.

Hoi Sky,

Ik weet niet of je nog wilt gaan, maar, er is nu bij de ns een actie dat je voor 18 euro een dagretour van de la place hebt. Misschien is dat wat?

Demiandproud

Gezien de reacties denk ik dat er verder niemand gaat  ???

Ik voel me hier zo eenzaam en alleen...  :78: Met al die mensen  ::)

Ach ja, ik zal jullie vast elders 'n keer ontmoeten! Fijn (en hopelijk zonnig) weekend!
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

AceVentura

Ik zat net op TV even te kijken naar het verslag van de Canal Pride en tot mijn verassing is zelfs aseksualiteit genoemd  :cheerleader:

Helemaal aan het begin van ging de presentator uitleggen wat LGBT (of de Nederlandse variant LHBT) betekend en vertelde daarbij dat er steeds meer letters aan toegevoegd worden. In dat rijtje kwam ook de A voor aseksualiteit voorbij en hij vertelde zelfs kort dat dat bekend dat je je tot niemand aangetrokken voelt  :klap:

Dat was wat mij betreft een zeer geslaagd begin van een leuk TV programma  :cheerleader: :cake: :cake: :cake: :cake:
Het is nu nog niet beschikbaar op internet om terug te kijken, maar dat zal nog wel komen denk ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler