Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dit jaar bestaan we 10 jaar !

Gestart door AceVentura, april 18, 2015, 07:03:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Zojuist viel er een kwartje bij mij: Dit jaar bestaan we precies 10 jaar, als we het iets nauwkeuriger doen gaat het om de maand oktober.
Met 5 jaar hadden we grootse plannen en zijn we uiteindelijk in Blijdorp terecht gekomen  ;D (wat natuurlijk wel erg gezellig was).

Zullen we dit jaar ook weer wat bijzonders gaan doen ?

* AceVentura wil wel benadrukken dat hij alleen leverancier van het idee is maar helaas niet de tijd heeft om wat te organiseren  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Misschien een extra-feestelijke bijeenkomst in het Nijmeegse inloopcafé (of aseksuelensalon) ?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

10 jaar! Dat is zeker een feestje waard!  :cake:
Leuk idee, om een extra feestelijke bijeenkomst in de aseksuelensalon te houden. ;D
:offtopic: Als ik een bestand wil bijvoegen, als is het nog zo klein, krijg ik een foutmelding: "De uploadmap zit vol. Probeer een kleiner bestand te uploaden en/of stel de beheerder op de hoogte."
Is there any escape - A guy called Gerald

Koffie

Misschien je bestandje dan elders op internet plaatsen (bv. Imgur) en dan hierheen linken?

Voor mij wordt het een digitaal feestje denk ik. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Uffie

Citaat van: Koffie op april 24, 2015, 10:04:56 PM
Misschien je bestandje dan elders op internet plaatsen (bv. Imgur) en dan hierheen linken?

Voor mij wordt het een digitaal feestje denk ik. ;)
Dat kan natuurlijk ook. In dit geval was het niet zo belangrijk, een taart met een 10 erop. Maar bedankt voor de tip, ik heb een Uffie Google+ account.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn, als je dat tenminste met digitaal feestje bedoelt.  :(
Is there any escape - A guy called Gerald

AceVentura

Ik heb wat meer ruimte gemaakt voor de attachments dus als het goed is zou het weer moeten lukken om een bijlage bij je bericht te doen. Als dat niet lukt wil ik graag weten hoe groot (in bytes) het bestand is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Vandaag tijdens de Salon is zowel de vereniging als het 10-jarig bestaan van het forum besproken. De aanwezigen zouden het leuk vinden om er toch iets extra's van te maken, buiten de Salon zelf. In oktober is er, onder voorbehoud, de eerste Salon in Antwerpen. Ik weet niet in hoeverre er NL-ers heen gaan.
We kunnen hier op het forum kijken of er concrete ideeën zijn en wie mee wil helpen met de organisatie.
Als locatie dachten we wel aan een centrale plek zoal Utrecht. Een kleine zaal afhuren bijv.

Ook kwam als idee naar voren om verschillende leden te interviewen die de afgelopen 10 jaar op het forum zijn gekomen en dit samen met foto's uit media publicaties als een soort collage in de afgehuurde ruimte op te hangen.

Laat hieronder maar weten of je nog andere ideeën hebt en/of wilt helpen met de organisatie.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Imogen

De dagen tikken door en er zijn geloof ik nog niet echt concrete plannen...
De eerst volgende Salon in Nijmegen is eind september, willen we dan er extra aandacht aan schenken en hoe?

Zonder dit forum had het leven van veel aseksuelen er heel anders uitgezien. Jammer als we het jubileum stilletjes voorbij laten gaan.  ???
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Met het 5-jarig bestaan zijn we naar blijdorp geweest, dat is met 19 bezoekers nog steeds een van de grootste bijeenkomsten geweest volgens mij  ;D
Misschien kunnen we iets soortgelijks doen ? Een dierentuin is over het algemeen neutraal genoeg dat iedereen het leuk kan vinden, goed toegankelijk en niet te duur,
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

JM

Lijkt me een goed idee, AceVentura!

Suzanna

Ik ben zelf nog nooit bij een bijeenkomst van AVEN geweest, maar naar de dierentuin lijkt me erg leuk!

Imogen

Als jullie 5 jaar geleden naar Blijdorp zijn geweest, is het misschien voor dit jaar leuk om naar Dierenpark Amersfoort te gaan. Kunnen de mensen uit het Oosten en Noorden van het land ook komen en hoeven zij niet zo ver te reizen  :klap:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Ik vind het een fijn idee, 'n dierentuin. Dat is ook laagdrempeliger voor nieuwere leden dan een willekeurig café.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

JM

ik ben het geheel met edewecht eens!

Imogen

Zou het niet leuk zijn als ludieke actie om op zaterdag 26 september voorafgaande aan de Salon in Nijmegen de videoclip op te nemen bij het nummer van Edewecht, a-seksueel (op de melodie van YMCA)? Dan zijn er toch al veel leden van dit forum aanwezig.
Dat we dan naar het bijgelegen Valkhofpark gaan en dan op grote A3 vellen papier de tekst hebben geschreven en die dan omhoog houden op de muziek. Degene die niet herkenbaar in beeld willen kunnen dan het vel papier voor hun gezicht/lijf houden.
En dat Edewecht het daarna edit tot een leuk geheel....of iemand die dit goed kan.

En in de week dat we 10 jaar bestaan zetten we het filmpje massaal online ;-) Is maar een ideetje, vind het zo zonde dat zo´n leuk nummer gemaakt door Edewecht en als idee van Aceventura, om er verder niks mee te doen  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"