Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgisch inloopcafe in Roze Huis Antwerpen?

Gestart door Imogen, februari 22, 2015, 03:41:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Wie zijn er, naast FransD, Demiandproud en mijzelf, van plan om naar de meeting in Antwerpen te komen? Het zou jammer zijn als er te weinig mensen komen om het door te laten gaan..... :(
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

suzanina

Ik kan niet aanwezig zijn die avond, ik moet werken.

Imogen

Als we met z´n 3en zijn dan vind ik het een te groot risico dat er op het laatst nog iemand afhaakt, voor mij duurt het 2,5 uur per rit in de trein.
Jammer, misschien moeten we toch eens kijken hoe we Aven meer zichtbaar krijgen in België, om meer leden te krijgen voor een meeting daar.  :-\
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

FransD

Hallo
Als Suzanina die avond niet aanwezig kan zijn
Ik wil best wel een andere avond voorstellen
Groeten
FransD

SaxiePhone


Demiandproud

Jammer inderdaad, maar wel begrijpelijk. Ik zou 'n ander keertje ook prima vinden.
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

FransD

Niks verplicht ons die datum te nemen
Ook het uur kan vroeger
Doet iemand een voorstel ?
Groeten
FransD

FransD

Nieuw voorstel
Zaterdag  29 augustus 
Plaats Kathedraalcafé  Lijnwaadmarkt Antwerpen
Tijd  vanaf 16 uur
Mogelijk kunnen er nu meerdere mensen komen
Groeten
FransD

Demiandproud

...nope, die gaat 'm voor mij niet worden, helaas.
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

FransD

Hallo
Ik kom dus vrijdag 28 augustus naar het Kathedraalcafé  Torfbrug 10 Antwerpen
FransD

Demiandproud

...Inmiddels andere afspraak op die avond helaas :| Hopelijk volgende keer!
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.