Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Roze zaterdag Maastricht

Gestart door Imogen, februari 22, 2015, 08:22:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba


Edewecht

Citaat van: AceVentura op juni 08, 2015, 06:46:11 PM
Ik zie net op de website http://www.parkeren-maastricht.nl/parkeerterreinen dat Maastricht ook P+W heeft (Park en Walk). Het Noorderbrug terrein lijkt vlakbij de pride-walk te zijn dus misschien is dat nog een goede optie.

Ik denk alleen dat er misschien wel meer mensen naar Maastricht komen, die dag  ;D . En ik heb geen zin om in een vreemde stad te gaan zoeken naar een plekkie, ook omdat de halve A2/N2 openligt vanwege die tunnel. Daarom denk ik dat ik voor een veiligere optie ga: de P+R bij de Beatrixhaven die Imogen noemde, of zelfs parkeren in Bunde of Beek-Elsloo, en dan 't laatste stukkie met de trein. (Dat is een trucje dat ik wel vaker doe als het om grote steden gaat.) En station Maastricht staat vlak bij het startpunt van de PrideWalk.




Ander onderwerp: wie gaan er nu eigenlijk naar deze dag? 

Imogen
Edewecht
...
?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Zijn we ´maar´ met z´n 2en? Komen er geen Belgen naar de Roze Zaterdag?

Dit is iig wat ik deze week op een (wit) T-shirt laat drukken:

  :cheerleader:

Ik ben nog opzoek naar een goede digitale camera, de mijne is sterk verouderd. Iemand advies, wat voor 1? Waar te koop. Heb een budget van max. 80 euro....
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Ik heb wel overwogen om te gaan maar kies er uiteindelijk voor om niet te gaan.
Deels ivm. onbekendheid wat ik daar tegen ga komen, totaal 5 uur rijden is me iets te veel voor iets waarvan ik niet zeker is of het wat voor me is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik sowieso niet. Het is me veel te ver weg en veel en veel te massaal.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Citaat van: Imogen op juni 15, 2015, 01:34:20 PM
Dit is iig wat ik deze week op een (wit) T-shirt laat drukken:

  :cheerleader:

:klap:

Imogen

Gezellig Martin, we gaan met z´n 2en  ;D
Was je auto nog je de APK gekomen, of met ik toch met de trein?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Dat wordt inderdaad een knusse meeting. (Ssst, Edewecht! Straks gaan ze nog denken dat wij iets 'hebben'  ;D )

M'n otootje kwam niet door de APK - was geen verrassing - dus het spaarvarkentje werd geslacht. Ik hoop zaterdag in een babyblauw pandaatje   :schater:  te komen voorrijden.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Inmiddels heeft de twijfel toegeslagen of ik wel ga. Want de 'meeting' wordt wel erg klein, op deze manier...  :-\  ...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Bij mij ook....eigenlijk. Het is, ook vanuit Nijmegen een hele rit, mijn zus gaat niet mee en ik heb niet op tijd het shirt kunnen laten drukken.
Ook moet ik zondagochtend om 9 uur op mijn vrijwilligerswerk zijn..

Misschien toch maar even overslaan dit jaar, volgend jaar is het samen met de EuroPride in Amsterdam.
Daar heb ik familie in de buurt om bij te logeren.

Jammer, maar het is een goed voorstel. Volgende keer beter  ;) Begin augustus is de GayPride in A'dam.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

O.K. dan.
Jammer, maar helaas.

>:D Wat zal het een sááie Roze Zaterdag worden, daar in Maastricht...)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

#41
Deze foto maakte een internetvriendin van me die vandaag naar de Roze Zaterdag was gegaan in Maastricht:



Misschien een idee voor Aven, volgend jaar in Amsterdam tijdens de Roze Zaterdag. Dat we zo meelopen. Als we een werkgroep worden onder de vleugels van het COC (Nijmegen) mag dat best...hoop ik.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"