Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Roze zaterdag Maastricht

Gestart door Imogen, februari 22, 2015, 08:22:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Citaat van: Edewecht op juni 06, 2015, 07:41:27 AM
Het gaat dan niet meer om seksuele gerichtheid, maar - inderdaad, Artemis - om alles wat niet hetero huisje boompje beestje is.
Met andere woorden: vraagtekens zetten bij de traditionele maatschappij-indeling en een feestje vieren over de vrijheid van het individu.  (  >:D Nou? Hoe heb ik dat gezegd?  :D  )
Heel goed! :D :klap:

Edewecht

Citaat van: Imogen op juni 06, 2015, 07:50:59 AM

En niet te vergeten: wie gaan er naar de Roze Zaterdag en komt er een meeting?


Ik ben van plan te komen en mogelijk rijdt JM mee. (Als m'n auto dan weer geschikt is om mensen mee te nemen...  :-\  )

Moet alleen nog wel uitzoeken hoe ik dat doe met de lange autoreis en het parkeren.




Heb even op de website gekeken: van 13.00 tot 14.00 uur vindt de optocht plaats - in goed Nederlands: de PrideWalk  (http://www.maastricht-colours-you.nl/pridewalk/). Daar wil ik wel graag aan meedoen. Lijkt me ook een leuke gelegenheid om zichtbaar te zijn. Dit wandelingetje begint in stadsdeel Wyck (+/- Maartenslaan) en voert naar het hoofdpodium op de Markt.
Wil nog iets fabrieken met een tekst. Bordje? Vlag?  ???
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Ik wil al vrijdag naar Maastricht. Ben ik er lekker vroeg en uitgerust voor de wandeling; -)
@Martin: misschien een bord met de tekst : "relax zonder seks" haha
of: je kunt op internet kijken voor leuke teksten.

En ongeveer een week van te voren een tijd en locatie afspreken om elkaar te treffen, voor wie met de PrideWalk mee wil lopen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Wie Bi is en niet vies is van een nerdy grapje zou zoiets kunnen doen:


@Edewecht:
Ik heb even zitten zoeken naar parkeermogelijkheden en dat lijkt nogal moeilijk te zijn. Enige wat ik zo kan bedenken is bij het ziekenhuis, dat is niet gratis (dagkaart is 10 euro) en vanaf daar de bus nemen naar de festiviteiten. Dat is vast niet helemaal de bedoeling van het ziekenhuis  ::) maar een betere optie zie ik zo snel niet ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Ook Maastricht heeft een Park&Ride:

http://www.parkeren-maastricht.nl/pr-beatrixhaven

Komt vast goed!

Als je kijkt bij Google afbeeldingen bij "Ace Jokes" kom je ook leuke tegen:

  :rollol:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Voor degene die van ver (willen) komen met de trein: nu bij de Hema, dagkaart NS voor €17,50
Kijk op http://www.hema.nl/tickets voor de voorwaarden.

De Ace-hangers die ik meeneem kosten btw €1,- per stuk. Opbrengst min materiaalkosten gaat naar de Aven kas  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Ik zie net op de website http://www.parkeren-maastricht.nl/parkeerterreinen dat Maastricht ook P+W heeft (Park en Walk). Het Noorderbrug terrein lijkt vlakbij de pride-walk te zijn dus misschien is dat nog een goede optie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Citaat van: Imogen op juni 08, 2015, 01:11:01 PM
Voor degene die van ver (willen) komen met de trein: nu bij de Hema, dagkaart NS voor €17,50
Kijk op http://www.hema.nl/tickets voor de voorwaarden.

De Ace-hangers die ik meeneem kosten btw €1,- per stuk. Opbrengst min materiaalkosten gaat naar de Aven kas  ;D
Bedankt voor de tip, Imogen! Ga meteen (nou ja niet letterlijk nu, natuurlijk) naar de Hema voor zo'n ticket.
Hopelijk rijden de treinen de 20e.
Misschien is dit een leuk idee voor een bord? http://dazedimg.dazedgroup.netdna-cdn.com/1500/azure/dazed-prod/1060/4/1064389.jpg
Is there any escape - A guy called Gerald

JM

ik heb besloten niet naar roze zaterdag te gaan. Ik hoop jullie in september te zien in Nijmegen! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben in Maastricht!

Edewecht

Dankjewel JM, en inderdaad hopelijk tot ziens in Nijmegen.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Mocht je via Nijmegen rijden, Edewecht, houd ik me aanbevolen om mee te rijden....als je auto dan weer meer dan 1 passagier mag vervoeren  :D
Om mee te lopen met de Pride Walk ´moet´ je een organisatie zijn. of Aven daar onder valt weet ik niet.

Zijn er mensen van hier die (zichtbaar) mee willen lopen en zo ja hoe/wat/waar enz. Er is ook een mogelijkheid zag ik op de site om als bezoeker mee te lopen uit solidariteit. Maar dat is anders als zichtbaar meelopen als aseksueel.... Idea´s anyone?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Imogen op juni 11, 2015, 09:29:56 AM

Om mee te lopen met de Pride Walk ´moet´ je een organisatie zijn.


WAT IS DAT NOU??  >:(   Wat is dit voor #!@$\ / "^*<<!!  :banghead:
Vroeger, (toen alles beter was uiteraard) liep gewoon iedereen in de stoet mee. Dui-zen-den mensen! Potten, flikkers, ouders van, hetero's (die dat durfden), bi's, ...  en nu moet je een or-ga-ni-sa-tie zijn?? ???

Ik krab me even achter de oren en beraad me nog wat ik ga doen. Ik kom hier op terug.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Dit is wat er op de site staat:

"In de PrideWalk kunnen zowel maatschappelijke als commerciële organisaties meelopen en wij vragen ook de overige bezoekers en kijkers, langs de route, om aan te sluiten als blijk van solidariteit. De PrideWalk zal voornamelijk bestaan uit wandelaars en er zal geen tot weinig rijdend materieel deelnemen."

Dus je mag wel als individu meelopen als blijk van solidariteit, maar als groep moet je je aanmelden en kun je alleen aangeven of je een maatschappelijke of commerciële organisatie bent...

* inschrijfformulier is een pdf. Kan ik hier niet posten. Maar als je via de website www.colours2015 gaat en dan naar "programma - RozeZaterdag - PrideWalk" kan je het inschrijfformulier downloaden.*

Maar, ze gaan ons echt niet wegsturen als we geen inschrijfformulier kunnen overhandigen hoor. Want dan zorg ik dat ik (en wie hier ook zo over denkt) ´s avonds op het journaal kom haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

M'n eerste reaktie: ik ga / we gaan er gewoon heen en loop/lopen mee als ... eh ... 'meeloper'  ;D  Ik doe m'n tshirt aan: asexual and alive.  en neem de vlag mee.  Flyeren mag niet. Was ik ook niet van plan!
Op die manier zijn we geen organisatie (we zijn te laat met inschrijven), maar gewoon een groepje bezoekers met een eigen kleur:D

Zie ook hier: http://asexuality.org/du/index.php?topic=4369.msg146630#msg146630 mijn gedachten hierover .

Citaat van: Imogen op juni 11, 2015, 09:29:56 AM

Mocht je via Nijmegen rijden, Edewecht, houd ik me aanbevolen om mee te rijden....als je auto dan weer meer dan 1 passagier mag vervoeren  :D


Blijft spannend. Vandaag APK...  :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)