Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Fijn dat het zo gezellig was!

En AceVuntra, even over jouw ring: draag je die altijd? Ik zie namelijk dat hij mooi zwart is en van roestvrij staal, dus vraag ik me af of dat zwart er bij mij gauw af zou slijten. Ik draag een ring namelijk altijd, ook als ik ruw werk doe. Ik heb een geëmailleerde ring gehad (geen zwarte, een heel andere) en die sleet af. Dat zou ik heel zonde vinden van mijn zwarte ring, als ik die ging kopen. En ik vind de link die jij gaf wel interessant.

Ik heb nu een bijna zwarte ring, meer antracietgrijs, van hematiet, maar ik wil natuurlijk graag een echte zwarte (zonder veel te betalen).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik draag 'm niet altijd maar wel veel:
- Als ik naar familie toe ga doe ik hem af omdat ze nog niets van m'n aseksualiteit weten
- Tijdens het autorijden doe ik hem af omdat ik anders het interieur van m'n auto ermee beschadig
- Bij toiletbezoek gaat hij ook even af ::)
Verder draag ik hem eigenlijk altijd.

Tot nu toe (ik draag hem pas echt regelmatig vanaf juni) is hij bij mij nog niet erg gesleten, wel ontstaan er wat gebruikssporen. Zo ben ik een keertje met m'n hand langs een (bakstenen)muur gegaan, daar zie je nu wat lichte krasjes van.

Zwart is verder inderdaad lastig te vinden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

(weer ontopic  ;D  )

Citaat van: AceVentura op september 27, 2015, 09:37:14 AM
Het was een leuke en goede bijeenkomst. Iedereen is aan bod gekomen en we hebben verhalen en ervaringen uitgewisseld. Ik vond het erg leuk om de herkenning over en weer te zien bij de verhalen die verteld werden.
(...)
Na de meeting zijn we nog gezellig gaan eten bij het pannenkoeken restaurant, een leuke afsluiting van het geheel.

Fijn dat jullie zo'n goeie bijeenkomst hadden!
Ook mijn weekend was waardevol en inspirerend.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Goed te horen dat jij ook een goed weekend hebt gehad Edewecht  :klap:

Wat ik trouwens nog was vergeten te vertellen is dat Petra toch wel een soort gespreksleidster was en dat ze dat erg goed deed  :klap: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Acelien

Ik wil me graag aanmelden voor de aseksuelen salon van 28/11, waar doe ik dat (hier? op een andere website?)?

Edewecht

Citaat van: Acelien op november 03, 2015, 01:44:23 PM
Ik wil me graag aanmelden voor de aseksuelen salon van 28/11, waar doe ik dat (hier? op een andere website?)?

Je bent sowieso welkom, aangemeld of niet!  :handschudden: :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Acelien


AceVentura

Helaas ga ik het deze keer niet redden. November is voor mij een bizar drukke maand met meer dingen te doen als dat ik dagen in weekeinden heb  ::)
Hopelijk gaat Januari wel weer lukken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Is er al iets meer info bekend over de volgende salon btw?

Imogen

CiteerIs er al iets meer info bekend over de volgende salon btw?

Ja, de volgende Salon is op zaterdag 28 november van 15:00 - 19:00. Voor degene die (achter de schermen) mee willen helpen met de werkgroep, enkele leden hebben om 13:00 afgesproken in het Roze Huis om te overleggen
wat we verder willen doen voor/door/met de werkgroep. Er zijn plannen voor een grootschalig onderzoek naar aseksualiteit in NL, in samenwerking met Movisie.

Omdat een week later pakjesavond van Sinterklaas is, leek het me leuk als degene die komen voor onder de 5 euro een leuk cadeautje koopt en dat we met een dobbelspel om de pakjes dobbelen.
Maar als er net als andere keren meer behoefte is om ervaringen etc. uit te wisselen, dan houden we het bij een kringgesprek.

Omdat mijn vaste hondenoppas niet thuis is, kan ik na de salon helaas niet mee-eten. Ik zit anders met een hondje thuis die te lang alleen is.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Leuk idee, van die sinterklaaspakjes. Misschien als 'pauzeprogramma' omdat we natuurlijk niet de hele tijd van 15.00 tot 19.00 zitten te kringgesprekken. Het breekt misschien ook nog wat ijs.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Helaas blijkt er bij het Roze Huis een dubbele boeking te zijn waar ik niet van op de hoogte was. Op de agenda van het Roze Huis staat ook niet dat de Salon van 15:00 - 19:00 is, dat stond er eerst wel.
De voorzitter van het Roze Huis had deze datum al maanden geleden ingeboekt. Dus waar het mis gegaan is weet ik niet.  :banghead:

De voorzitter is ook vanwege persoonlijke omstandigheden (tijdelijk) uit de running en niet bereikbaar.

Er schijnt de 28ste vanaf 5 uur een boekpresentatie te zijn en daarna een borrel, tot 20:00, in de bar. En aangezien wij als werkgroep nog niet onder het COC vallen, hebben we pech.
Ik heb ook geen sleutel kunnen krijgen en als ze in het Roze Huis van te voren nog dingen moeten opbouwen, kunnen we er dus niet in.
Echt heel balen.

Maar de oplossing is om de Salon te verplaatsen naar het ZRC in Nijmegen waar het in mei ook gehouden werd. Dan kunnen we na de Salon ook weer een potluck houden.

Ik zal morgen informeren bij het ZRC of we weer van de ruimte gebruik mogen maken, zaterdagmiddag de 28ste. Ik houd jullie op de hoogte!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Oei dat is even een harde noot om te kraken, Dutch Ace. Gelukkig dat je er nu achter kwam, en niet pas zaterdagmiddag  :-\ . Ik sta in de startblokken om de betreffende webpagina('s)  aan te passen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)