Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: OnsenTamago op mei 31, 2015, 01:31:39 PM

Mijn dank is groot. Ik zie ook dat we een potentiele penningmeester hebben voor het (op waarschijnlijk korte termijn te vormen) oprichtingsbestuur? ;)


??? :bricks:  :geezer:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Gudrun

ook ik heb het weer naar mijn zin gehad afgelopen zaterdag!

Voor de mensen die met de vereniging bezig zijn: hoe komen we met elkaar in contact? Ik heb nu al moeite om de forumnamen aan de gezichten van gisteren te koppelen en ik begreep dat er ook mensen meedoen die er gisteren niet bij waren. Mocht ik iets gemist hebben wat tijdens het eten is besproken, hoor ik het ook graag :) Ik kon helaas niet tot het einde blijven.

AceVentura

Laten we gewoon een apart topic starten voor alles over de vereniging, dan houden we dit topic ook overzichtelijk :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Roos1984

lieve mensen, bedankt allemaal voor de fijne meeting en tot de volgende keer!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Imogen

Bericht van de journalist:

"Hallo........(Imogen),

Wees gerust, zelfs op hoge resolutie zijn de namen niet zonder inzoomen te lezen. De foto wordt nog eens vele malen kleiner afgedrukt. Er zal dus niets van te lezen zijn. Sowieso had maar één van de personen op de foto twee namen op zijn kaartje gezet.

Het was trouwens jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik begrijp natuurlijk wel dat er persoonlijke dingen worden besproken, maar ik had graag een indruk gekregen van hoe zo'n ontmoeting er aan toe gaat.

Wellicht kun je me nog laten weten hoe de afgelopen keer is gegaan?
Het stukje komt waarschijnlijk volgende week zaterdag in de krant.

Groet,"

Dus er is op de foto niks te zien van (forum)namen.

Heb in de reactiemail enkele reacties van jullie geplakt. Alleen de reactie, geen namen erbij. Om hem toch een idee te geven hoe de bijeenkomst bij jullie is overgekomen.
Zodra het in de krant komt zal ik het inscannen en bij het topic "lokale aandacht Aseksuelen Salon" posten.

@Sergio: ik hoop dat je nu gerust gesteld bent  ;)
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Sergio


Een beetje een late spuit elf reactie, maar bedankt voor de moeite Imogen !

OnsenTamago

Ik las overigens iets over gezamelijk restauranten, volgende salon?

Mag ik dan de Sumo aandragen? Op spuugafstand van 't Roze Huis, goedkoop all-you-can-snaai sushi en meer.

Imogen

Update: voor het 10-jarig bestaan van Aven, 22 oktober, heb ik een hele leuke actie bedacht. Meer uitleg daarover in het privégedeelte, want anders weet iedereen het al die zo even op het forum komt kijken (niet-aseksuelen).
Ik zal het ook op de Aven facebookpagina posten voor degene die hier niet (vaak) komen.

Het is een optie om bij Sumo te gaan eten, hoewel de all-you-can-eat sushi restaurants niet echt bekend staan om de hygiëne:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/keurmeester-rob-geus-enorm-geschrokken-van-sushi-onderzoek-0

Voor degene die nieuw zijn en willen komen, zie hier de routebeschrijving van de P&R naar het Roze Huis:
https://www.google.nl/maps/dir/Nijmegen,+P%2BR+Waalsprinter/Roze+Huis+Nijmegen,+Sint+Anthoniusplaats,+Nijmegen/@51.8639868,5.8409213,14z/am=t/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47c7a7f3b96e2553:0x9c8d946382b57690!2m2!1d5.85956!2d51.882972!1m5!1m1!1s0x47c70685060b666f:0x4adc38ef9e118e4e!2m2!1d5.8672638!2d51.8478198!3e3

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

OnsenTamago

Citaat van: Dutch Ace op september 07, 2015, 07:26:59 PM
Het is een optie om bij Sumo te gaan eten, hoewel de all-you-can-eat sushi restaurants niet echt bekend staan om de hygiëne:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/keurmeester-rob-geus-enorm-geschrokken-van-sushi-onderzoek-0
Dat is helemaal correct. Dat zie je bij alle grote ketens, en in mijn ervaring is het zo dat je dergelijke toko's nu eenmaal moet vermijden als het hoogzomer is of wanneer de prijs té goedkoop is.
Dat gezegd hebbende vind ik persoonlijk Sumo de beste in de stad, plus dat het de enige tent is - op loopafstand van het Roze Huis - waar je met een aardige groep aan kan komen zonder een arm, been of eerstgeborene kwijt te zijn. ;)

Imogen

De Aseksuelen Salon is vandaag precies over een week; zijn er van hier al mensen die komen en na de Salon samen willen eten?
Bij Sabu Sabu, nog dichterbij dan Sumo Sushi, kun je voor 17,50 per persoon onbeperkt sushi eten. Bij Sumo ben je in het weekend 22,50 kwijt.

http://www.shabushabu.nl/uploads/documents/shabumenukaart_2015.pdf

We kunnen ook weer naar het pannenkoekenrestaurant om de hoek gaan of naar de Lindenberg café, dat is ook om de hoek en goedkoper dan sushi....
http://www.delindenberg.com/media/content/Kaart_Feb_2015.pdf Ze hebben een uitgebreide kaart.

Ik moet het wek uiterlijk woensdagavond weten om evt. te reserveren en ook diëten etc. door te geven.

Ik ben daarnaast erg benieuwd of we dit keer weer de 22 gaan halen qua Salon bezoekers of dat we er overheen komen  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

(Ik had het nog niet op het forum gezet, alleen persoonlijk aan Dutch Ace laten weten, maar...)

...helaas zal ik er niet bij zijn  :-\ . De workshop Mannenwerk en de Salon vallen in het zelfde weekend... en ik moet een keuze maken...
Ik heb gekozen voor het Mannenweekend. Ook dit is heel belangrijk voor me. Ik heb hier ergens al eens geschreven:
zonder Mannenwerk geen Martin uit de kast, en geen Edewecht op het forum  :ange:

Ik wens jullie een heeeel goede Salon, fijne ontmoetingen en uitwisselingen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fenna

Ik ben na de meeting van vandaag wel enthousiast! Maar kan eigenlijk niet.. Als ik mn afspraak verzet krijg kom ik, maar eet niet mee.

AceVentura

Het pannenkoekenrestaurant laatst vond ik wel erg leuk en was wat mij betreft voor herhaling vatbaar  :cheerleader:
Ik verwacht er deze keer bij te zijn, of ik blijf eten hangt een beetje af van wat we gaan eten. Ik ben niet zo van de vis, dus als het sushi wordt zal ik afhaken.

@Edewecht: Jammer dat je er niet bij kan zijn maar veel plezier bij Mannenwerk  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Ik hoop er dit keer ook bij te zijn, maar zal waarschijnlijk niet mee-eten.

@Edewecht: zeer begrijpelijke keuze, maar natuurlijk erg jammer dat je er niet bij kunt zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

OnsenTamago

Onze voorkeur (3 man) gaat uit naar pannekoeken. Voor de verandering ;).