Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Het gaat voor mij helaas niet lukken om erbij te zijn.

Veel plezier en hopelijk tot een andere keer  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: OnsenTamago op januari 11, 2016, 09:16:54 PM
Wij zijn ook weer van de partij. ;D

Al iets bekend over waar? En over eten naderhand?

Roze Huis, St- Anthoniusplaats 1 Nijmegen, van 15.00 tot (uiterlijk) 19.00 uur.
Het eten wordt niet georganiseerd. We kijken gewoon wie er na afloop waar willen gaan eten.
Vlakbij is een pannekoekenrestaurantje, en een van de vorige keren was het daar heel gezellig...  :)

Citaat van: AceVentura op januari 24, 2016, 03:49:34 PM
Het gaat voor mij helaas niet lukken om erbij te zijn.

Veel plezier en hopelijk tot een andere keer  :wave:

Jammer Ace!
Maar we zien elkaar in Voorburg?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik ga er wel vanuit dat we elkaar in Voorburg zien. Zoals gezegd is bij mij januari druk met verjaardagen, en dat is ook wat er nu tussen is gekomen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Hoi hoi!

Ik ben zelf een hele tijd afwezig geweest.....computerproblemen en heb afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met een Random Acts free lunch, voor o.a. 20 lhbt-vluchtelingen.
Het was erg leuk, vermoeiend en vooral veel geregel. In totaal waren we met een stuk of 30 personen.
Ik had het gevierd in het ZRC waar de 2de Aseksuelen Salon gehouden was, vorig jaar mei.

Dit keer geen media-aandacht voor de salon, maar ik wil het wel op de FB-pagina´s zetten van het COC Nijmegen, Het Roze Huis en van de GSA.

We zijn denk ik nu met een klein clubje. Het kan zijn dat er ook wat nieuwe mensen komen van buiten het forum.

Tot zaterdag!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ayse

Ik begrijp dat er zaterdag iets gepland staat in Nijmegen? Ik ben nog nieuw hier, dus ik ben wel nieuwsgierig naar het wat/hoe/waar...

Edewecht

Citaat van: Ayse op januari 25, 2016, 07:11:36 PM
Ik begrijp dat er zaterdag iets gepland staat in Nijmegen? Ik ben nog nieuw hier, dus ik ben wel nieuwsgierig naar het wat/hoe/waar...

Scroll in dit topic wat naar boven, en je vindt allerlei informatie.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ayse

Misschien kom ik ook.
Dit is allemaal nog een beetje een zoektocht voor mij, dus ik zit nog lekker volop te twijfelen of ik zo'n meeting wel comfortabel vind. Maar zeker een zeer goed initiatief. Nou ja, misschien zien jullie me zaterdag verschijnen. Ik woon in Nijmegen, dus ik ben toch wel in de buurt.

Edewecht

Je bent vrij om je neus om de hoek te steken, en meteen weer te vertrekken als het je niks lijkt. Niets moet.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Door de nasleep van een verhuizing (Edewecht woont nu in een zonnige woning!  8) ) kan het zijn dat ik morgen later ben. Ik ben hoe dan ook van plan te komen, maar het zou dus misschien later kunnen worden dan 15.00 uur.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Terwijl de anderen pannekoekenwaarts gingen, ben ik terug naar Drenthe gereden. Ik vond het een leuke meeting. Er waren niet veel mensen (8, of 9?) , maar juist daardoor was het een rustig en overzichtelijk gebeuren. We hebben niet alleen maar over a- en seksualiteit gepraat, ook veel over gender, vrouwtje-mannetje-hokjes, soorten relaties (a- en seksuele,  en emotionele...), groepen, klassen, school, wel/niet gepest zijn, afwijken, eigen plan trekken...
Je ziet, over van alles.

Hulde :klap: voor Dutch Ace, die de ruimte in het Roze Huis telkens weer organiseert, en de bar, en de financiën.

Laatste zaterdag van maart is de volgende Salon in Nijmegen, dus als ik goed reken: 26 maart !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Citaat van: Edewecht op januari 30, 2016, 09:20:34 PM
Hulde :klap: voor Dutch Ace, die de ruimte in het Roze Huis telkens weer organiseert, en de bar, en de financiën.
:klap:

TheCocaColaKitteh

Ik zal proberen te komen, als ik het niet te druk heb met de universiteit. Het lijkt me wel leuk om mede-aces te ontmoeten!

Imogen

Sorry mensen, dat ik al zo lang niet meer op het forum ben geweest!

Ik was de laatste weken met anderen leuke dingen bezig  ;D

Maar.......OP ZATERDAG 26 MAART is er weer een nieuwe Aseksuelen Salon in het Roze Huis Nijmegen.

Wie komt er ook??

De datum erna is op zaterdag 28 mei.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

rianne


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)