Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Update:

Heb vanavond nog een afspraak met een lid van het bestuur van het COC Nijmegen om te kijken hoe we op een definitieve en regelmatige basis de Salon vorm willen geven, vermelding op hun website, die van het Roze Huis enz.
En we willen als werkgroep onder het COC (Nijmegen) vallen, zodat we vanuit daar meer zichtbaarheid kunnen krijgen en in de toekomst evt. subsidie kunnnen vragen bij de gemeente.

Wish me luck!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Imogen

Wegens te weinig belangstelling van de aseksuele achterban om actief mee te werken in/voor/met de Werkgroep Aseksualiteit komen we niet onder het COC Nijmegen te vallen.
Jammer maar als ik er uiteindelijk bijna alleen voor sta, dan kan ik mijn spaarzame energie beter gebruiken voor andere dingen.
Wel komt de Salon als vaste activiteit op de agenda van het Roze Huis omdat ik me op persoonlijke titel heb aangemeld als vrijwilligster.

Ik ga in het nieuwe jaar vrijwillig bardiensten draaien bij andere activiteiten als ruil voor het houden van de Aseksuelen Salon.

DE EERST VOLGENDE ASEKSUELEN SALON IS OP ZATERDAG 30 JANUARI!!
Ik ben dan net de week ervoor jarig geweest, dus neem ik  :taart2: mee  ;D

Wie komt er ook???
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Januari zit bij mij meestal vol met verjaardag vieringen in de weekenden, maar als alles een beetje gunstig valt probeer ik naar Nijmegen te komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eliza Harmony

Citaat van: Dutch Ace op december 30, 2015, 08:58:50 AM
Wegens te weinig belangstelling van de aseksuele achterban om actief mee te werken in/voor/met de Werkgroep Aseksualiteit komen we niet onder het COC Nijmegen te vallen.
Jammer maar als ik er uiteindelijk bijna alleen voor sta, dan kan ik mijn spaarzame energie beter gebruiken voor andere dingen.

Ik snap dat je daar gefrustreerd van wordt. Helaas durf ik voorlopig nog echt niet voor mijn aseksualiteit uit te komen, laat staan actief bij een werkgroep te gaan.

Ik ben helaas een weekendje weg de 30e, maar stiekem wil ik toch ook wel erg graag eens een andere aseksueel in het echt zien ;) Ooit gaat dat gebeuren.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Natascha

Ik ga proberen erbij te zijn
Is wel een eindje rijden, dus ik hoop dat er meer mensen komen om die dag de moeite waard te maken
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Lein

Ben bang dat ik de volle dag moet werken dan. Misschien volgende keer.
You'll never dream alone

monochrome

Misschien dat ik er bij ga zijn :D Het hangt even af van of andere meetings doorgaan die wat minder ver weg zijn voor mij. Of misschien reis ik wel een paar keer heel Nederland af voor meerdere meetings omdat ik daar zin in heb. ;D
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

Lein

Wauw. Rooster is plots veranderd in een halve dag werken. Misschien dat ik toch kom  :)
You'll never dream alone

Briggy

Twijfel nog of ik ga, het is een drukke week.
12-1-2015 <3 MarkA

Natascha

Hmm, ik zit met mijn hondjes (+ loge)
Ik had gehoopt ze te kunnen onderbrengen, maar het ziet er naar uit dat dat niet gaat lukken.
En vanuit Den Haag is het een flink eind rijden, dus dan ben ik alles bij elkaar wel erg lang weg
Balen ...
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

OnsenTamago

Wij zijn ook weer van de partij. ;D

Al iets bekend over waar? En over eten naderhand?