Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yearofwinter/ode

Overigens werd er ook gesproken over de 'grote' FB groep? Hoe/waar?

MarkA

Als je mij je fb naam in een persoonlijk berichtje stuurt, dan zal Brigitte je toevoegen aan de aseksuelen in Nederland en Aseksuelensalon Nijmegen/Antwerpen groep.

Brigitte zegt, het was erg leuk om zo een grote opkomst te zien bij deze salon! Iedereen is erg aardig, en ik zie ernaar uit om jullie volgende keren nog beter te leren kennen.  :knuffel:
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Imogen

Ik ben net een uurtje thuis, moe maar voldaan. Er ging niks 'loeien' toen ik het alarm er op deed, dus alles goed afgesloten.
Ook ik vond het een hele leuke, geslaagde dag! Ik was iets meer met de faciliteiten bezig waardoor ik de aanwezigen niet allemaal heb kunnen spreken.
In het Roze Huis is er maar 1 deur om in de gaten te houden en kunnen we 'personeel inhuren' om de bar tee draaien.
Maar eerst nog het weekendje weg, wil graag mee!

Voor de op te richten vereniging was ook interesse. We gaan nu een inventarisatie maken van wie er waarmee wil helpen. Was je niet bij de Salon maar wil je ook helpen? Houdt het forum in de gaten, binnenkort komen er 'vacatures' op te staan.
Morgen ga ik nog borrelen met een groep lesBische vrouwen, hier in Nijmegen. Enkele weten inmiddels dat ik aseksueel dus ik verwacht morgen ook wel wat vragen  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Nu ben ook ik thuis, en kijk terug op een goeie bijeenkomst. Meer dan twintig mensen, van allerlei leeftijden en 'oriëntaties'

Wat ik altijd weer zo inspirerend vind aan dit soort meetings, is het uitwisselen van verhalen, ervaringen, ideeën.

Mooie mensen allemaal, wat een rijkdom.

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

petra1963

Inderdaad weer een hele fijne bijeenkomst! Dank jullie allen die geweest zijn! Ik ging heel blij en gelukkig weg! Tot in september (of misschien eerder) :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Merel

Het was superleuk om jullie allemaal te ontmoeten ;D. De volgende keer ben ik er zeker weer bij, wat zijn jullie allemaal fantastische mensen  :grouphug: de avond was veel te snel om, al had ik het waarschijnlijk toch niet langer volgehouden, het lijkt nu alsof ik heel de dag in een pretpark ben geweest  :slaap:
Bedankt voor de organisatie het was echt goed geregeld  :D

Zeester

Vond het heel fijn om jullie te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen   :D En ook gezellig dat we samen hebben gegeten.  :cake: Ik ben een happy bunny - maar dan zonder dat ene ;D

Dank allemaal! :cheerleader:

AceVentura

Zo te lezen heb ik wat gemist, hopelijk volgende keer beter.

Fijn dat het zo'n goede meeting is geweest,  :klap: voor iedereen die hier aan meegeholpen heeft.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sergio

Het was gisteren inderdaad een mooie ervaring, bijzonder om te zien hoe men onderling een natuurlijke "klik" lijkt te hebben (dat is hoe het bij mij aanvoelde tenminste).

Onderweg naar huis moest ik nog even denken aan het moment waarop de journalist de foto's van van ons nam.
Ik vind het niet erg om als aseksueel zijnde herkend te worden door vrienden/familie (die het overigens nog niet weten). Mocht het zo zijn dat iemand mij zou herkennen dan zou het een goed moment zijn om alles te openbaren dacht ik zo.

Wat mij te binnen schoot is dat ik het naamkaartje (sticker) op had met mijn naam en forumnaam.
Waar ik nu een beetje bang voor ben is dat ook mijn forumnaam op de foto te zien zal zijn.
In de krant zelf zal dit waarschijnlijk te onduidelijk zijn om te lezen, maar als deze krant ook een digitale versie heeft is dit wellicht wel te lezen.

Zoals gezegd vind ik het niet erg om door bekenden herkend te worden, echter dat men dan ook mijn "persoonlijk verhaal" op dit forum gaat zitten lezen geeft mij niet echt een prettig gevoel.

Kan iemand inschatten of dit naamkaartje leesbaar zal zijn?.... lees: mij gerust kan stellen ? :-\



Imogen

Hoi Sergio,

Ik kan de journalist vragen om de foto evt. aan te passen als je naamsticker goed leesbaar is. Ik zal ook aangeven waarom. Dat begrijpt hij best.
Wel echt super dat je mee op de foto wilde. Ik was al bang dat het weer een duo-foto werd van mij en Edewecht, net als bij de Gelderlander haha
En het artikel met de foto komt echt alleen in de lokale krant van Nijmegen.

Ik hoop je iig bij de volgende Salon in september weer te mogen verwelkomen!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

OnsenTamago

Was inderdaad een hele gezellige bijeenkomst. We hebben ons prima vermaakt, en ijs naderhand was ook erg lekker ;) .
We verheugen ons al op de volgende keer.

(Geinig detail: ik had een foto van de vlag op mijn facebook gezet, gelijk allemaal reacties van aseksuele vrienden "Ohshit waar is dit?! Waarschuw me als het een volgende keer is!")

Sergio

Citaat van: Imogen op mei 31, 2015, 11:29:43 AM
Ik kan de journalist vragen om de foto evt. aan te passen als je naamsticker goed leesbaar is. Ik zal ook aangeven waarom. Dat begrijpt hij best.

Als je hem toevallig spreekt dan heel graag, je hoeft er geen tijd in te stoppen.


Citaat van: Imogen op mei 31, 2015, 11:29:43 AM
Ik hoop je iig bij de volgende Salon in september weer te mogen verwelkomen!
Dan ben ik er ook weer bij, mocht je dan weer een boodschappenmannetje of klusjesman nodig hebben dan kan je evt. een beroep op me doen (wel makkelijke voor klusjes natuurlijk  ;D)

Edewecht

OK ik ben dan geen penningmeester, maar ik beheer dan toch een (ex-huzarensalade)bakje waar wat geld in zit, dat te maken heeft met de aseksuelen-salons.
Ik wil hier graag van begin af aan zo transparant mogelijk over zijn, vandaar dat ik hier een financieel verslagje bij doe - hoe simpel dan ook.

(Edewecht is meer boekhouder dan planner/begroter. Hij neemt deze taak met plezier waar, totdat er een echte penningmeester(es) is van een echte vereniging/stichting).
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

OnsenTamago

Citaat van: Edewecht op mei 31, 2015, 12:38:20 PM
OK ik ben dan geen penningmeester, maar ik beheer dan toch een (ex-huzarensalade)bakje waar wat geld in zit, dat te maken heeft met de aseksuelen-salons.
Ik wil hier graag van begin af aan zo transparant mogelijk over zijn, vandaar dat ik hier een financieel verslagje bij doe - hoe simpel dan ook.

Mijn dank is groot. Ik zie ook dat we een potentiele penningmeester hebben voor het (op waarschijnlijk korte termijn te vormen) oprichtingsbestuur? ;)

Lime

Ik vond het ook fantastisch gisteren! Bedankt voor de organisatie en zeker voor herhaling vatbaar!