Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Natuurlijk ben je van harte welkom! Door jou is ook binnen het COC het balletje gaan rollen!
Ik zal je per mail de tekst sturen die op verschillende websites gepost kan worden. Fijn dat je het inloopcafé ook binnen je eigen netwerk wilt promoten. En de A binnen de LHBT een plek wilt geven  :wave5:
En je hulp op de dag zelf is ook welkom, dan kan ik zelf ook met de mensen die zijn gekomen kennismaken, aangezien ik die middag bardame speel haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Citaat van: petra1963 op februari 21, 2015, 05:44:19 PM
Ik kan helaas niet bij de komende meeting in Antwerpen zijn. Ik ben lichamelijk gehandicapt en chronisch ziek, en ga lichamelijk steeds verder achteruit. Dus op een avond 'even ' heen en weer naar Antwerpen gaat helaas niet meer..Maar ik hoop in de toekomst ook weer veel leden uit Vlaanderen te ontmoeten. :cheerleader:

Dat is jammer, zie er naar uit je een volgende keer te ontmoeten! :)
12-1-2015 <3 MarkA

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Imogen

De ruimte is geboekt en komt op de agenda van het Roze Huis. Over een week of twee komt de tekst van Dutchamoebe op de website van het COC en het Roze Huis.
Gaat helemaal goedkomen  :klap: Dank aan iedereen die achter de schermen mee helpt!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Rense

Citaat van: Imogen op februari 23, 2015, 10:30:18 PM
Natuurlijk ben je van harte welkom! Door jou is ook binnen het COC het balletje gaan rollen!
Ik zal je per mail de tekst sturen die op verschillende websites gepost kan worden. Fijn dat je het inloopcafé ook binnen je eigen netwerk wilt promoten. En de A binnen de LHBT een plek wilt geven  :wave5:
En je hulp op de dag zelf is ook welkom, dan kan ik zelf ook met de mensen die zijn gekomen kennismaken, aangezien ik die middag bardame speel haha

Oh, had het Roze Huis geen barvrijwilligers beschikbaar? Dan kan ik ook wel die middag barmens zijn hoor! kun jij je lekker op de bezoekers richten. Ik sta wel vaker achter de bar in het Roze Huis.

Imogen

#20
@Rense: een voorwaarde dat het inloopcafé in het Roze Huis gehouden mag worden, is dat ik die middag de bar draai. Ik heb die middag de verantwoordelijkheid. Deze maand ga ik tijdens een borrel ook mee helpen achter de bar om me bekend te maken bij het Roze Huis en de bar.
Omdat we kosteloos van de barruimte gebruik mogen maken als ´externe´ heb ik aangeboden minimaal 1x per maand een bardienst te draaien tijdens een borrel of soos. Vandaar dus. No biggy, ik vind het leuk om te doen. Heb jaren geleden ruim anderhalf jaar achter de bar gestaan bij het oude Dynamocafe in Eindhoven. Vrijwillig, voor gratis bier haha Weet mijn weg dus wel achter een bar  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Stravagante

Overdag ComicCon en moet om 21:00 in Coevorden zijn voor een wedstrijd. Weet niet of ik dit er nog bij in kan proppen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

Imogen

Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld bij het Duitse Aven Forum. Op zich zou het handig zijn als je je maar 1x hoefde te registreren voor Aven, of dit nu het NL forum is of bijv. in mijn geval het DE forum....

Ik heb bij het voorsteltopic mezelf voorgesteld, in het Engels haha in het Duits durf ik nog niet, bang te veel schrijffouten te maken....En meteen de leden die in de buurt van Nijmegen wonen (maar daar buiten mag ook) uitgenodigd om naar het inloopcafé te komen op 28 maart.
Bij onze oosterburen hebben ze een Aseksuele vereniging, AktivistA www.aktivista.asex-web.de waar enkele aseksuelen zich binnen die vereniging hard maken voor meer zichtbaarheid. Misschien als onze Aven werkgroep met hen in contact kan komen (via mij bijv.) kunnen we ervaringen uitwisselen. Mijn gesproken Duits is aardig goed  ;D

Volop nieuwe ontwikkelingen dus, ik houd jullie op de hoogte!  :dance:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Punky


suzanina


Imogen

Dank je!  ;D

@ Punky: Wat vind je een goed idee, onze oosterburen uitnodigen of een NL/BE vereniging voor zichtbaarheid voor aseksuelen?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

Ik was ook al op de Duitse site, een aantal jaren geleden. Toen vooral om daar op zoek te gaan naar een partner. Het viel me op dat ze toen al vrij ver waren met het creëren van meer visibility. Ik ben er zelfs in contact gekomen met iemand die radio-uitzendingen maakte voor aseksuelen in Berlijn. Verder hebben ze daar ook veel regionale bijeenkomsten, zoals bijvoorbeeld in Leer (net over de grens als je in de provincie Groningen woont; je bent er in een uurtje met de trein [van station Groningen richting Winschoten, Bad Nieuweschans en dan de grens over richting Weener, en de halte daarop is Leer]).

Misschien is het een goed idee om de mensen achter AktivistA eens te vragen hoe zij de zaken aanpakken, en wat zij tot nu toe bereikt hebben?

Dutchamoeba

Citaat van: Imogen op maart 08, 2015, 10:31:53 PM
Ik heb bij het voorsteltopic mezelf voorgesteld, in het Engels haha in het Duits durf ik nog niet, bang te veel schrijffouten te maken....En meteen de leden die in de buurt van Nijmegen wonen (maar daar buiten mag ook) uitgenodigd om naar het inloopcafé te komen op 28 maart.
Bij onze oosterburen hebben ze een Aseksuele vereniging, AktivistA www.aktivista.asex-web.de waar enkele aseksuelen zich binnen die vereniging hard maken voor meer zichtbaarheid. Misschien als onze Aven werkgroep met hen in contact kan komen (via mij bijv.) kunnen we ervaringen uitwisselen. Mijn gesproken Duits is aardig goed  ;D
Ik spreek en schrijf zelf goed Duits (ik heb een diploma Duits op niveau C1), en heb de mailwisseling op de Duitse AVEN-site ook altijd in het Duits gedaan. Als je dus nog hulp nodig hebt met schrijven in het Duits, laat het me dan maar even weten.

Punky

@Imogen: ik vind beide ideeën cool 😜